چاپ کد خبر: 19582
16 دی 1398

عباس سیاح: آمریکا شخصیت قاسم سلیمانی را نشناخته بود/ شهید سلیمانی به تنهایی یک ملت بود

“حاج قاسم سلیمانی در جواب تهدید ترامپ گفته بود ««من به تنهایی برای مقابله با تو کافیم اما ترامپ معنی این حرف را نفهمید”

عباس سیاح فعال سیاسی واجتماعی در حاشیه مراسم تشیع سپهد شهید قاسم سلیمانی در تهران در گفتگو با اول فارس با اعلام این مطلب افزود: شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نقطه عطف بزرگی در تاریخ مبارزات ضد اشغالگری مردم منطقه خاورمیانه خواهد بود و عاملان شهادت شهید سلیمانی بزودی متوجه اشتباه بزرگ محاسباتی خود خواهند شد.

عباس سیاح

این فعال سیاسی  اصلاح طلب با اعلام این مطلب که آمریکا فقط شخص سلیمانی شناخته بود و از شخصیت وی بی اطلاع بود این واقیعت را بعد از شهادت ایشان دریافته است و قطعا  شهادت سپهبد سلیمانی باعث خواهد شد آمریکا بصورت  مفتضحانه مجبور به خروج از عراق شود افزود از این پس شاهد وحدت ملتهای ایران ، لبنان و عراق حول محور مقاومت خواهیم بود و  توطئه ایران ستیزی که توسط برخی از شیاطین کوچک منطقه در حال شکل گیری بود نقش بر آب  شده است.

این ایثارگر دوران دفاع مقدس با اشاره به نگاه آینده نگرانه شهید سلیمانی گفت این شهید بزرگوار ارادت خاصی به بزرگان و سابقون نظام و انقلاب داشتند و ایشان احترام خاصی برای بزرگانی نظیر مرحوم هاشمی رفسنجانی داشتند و این ناشی از عمق  درایت انقلابی ایشان بوده است.

سیاح با اشاره به ترور شهید سلیمانی در فرودگاه بغداد گفت این موضوع به همگان ثابت کرد همانگونه که مقام معظم رهبری بارها اشاره داشتند آمریکائی ها در موضوع مذاکره صادق نیستند و همچنین ایران باید به همه توانمندیها و امکانات نظامی  در حد بسیار بالا تجهیز شود .

فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به  حضور میلیونی  همه آحاد مردم در مراسم تشییع و وداع با پیکر شهید قاسم سلیمانی گفت : آمریکا و اسرائیل بزودی طعم انتقام سخت مردم ایران را خواهند چشید و با خفت و خواری پشیمان خواهند شد.

عباس سیاح از شهید سلیمانی بعنوان مالک اشتری رهبری و آریوبرزن زمانه یاد کرد و گفت : قاسم سلیمانی به تنهایی یک ملت بود.

۱۳ عادت غلط و اشتباه در زندگی که مانع پیشرفت می شوند

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار