چاپ کد خبر: 18151
11 آذر 1398

عباس کشاورز گزینه مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی نیست

 نتیجه تصویری برای محمد شجاع الدینی

عباس کشاورز شاخص های لازم برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی را ندارد.رییس کانون کشاورزان و روستاییان حزب اعتدال و توسعه گفت: عباس کشاورز شاخص های لازم برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی را ندارد.

 به گزارش اول فارس، محمد شجاع الدینی گفت: شاید از لحاظ فردی عباس کشاورز یک فرد کمتر سیاسی و بیشتر فنی باشد ولی از دیدگاه تشکیلاتی گزینه مناسبی برای وزارت جهاد کشاورزی نیست.

وی با اشاره به شاخص های دولت روحانی برای مدیریت بخش کشاورزی گفت: یکی از این شاخص ها جوانگرایی است که مورد تاکید مقام معظم رهبری است. یکی دیگر از شاخص ها مدیریت نو و امروزی همگام با دانش روز است که در قالب همین دو شاخص می بینیم که عباس کشاورز برای مدیریت وزارت جهاد کشاورزی با این دو شاخص همخوانی ندارد.

وی افزود: در خصوص شاخص فردی نیز عباس کشاورز از ویژگی اجماع پذیری برخوردار نیست و تجربه من از حضور در ستاد وزارت جهاد کشاورزی بیانگر این است که عباس کشاورز بعنوان معاون وزیر جهاد کشاورزی حتی توان هماهنگی سازمان ها و معاونت های وزارت جهاد کشاورزی را بخوبی نداشت.

رییس کانون کشاورزان و روستاییان حزب اعتدال و توسعه درپایان افزود: البته چون عباس کشاورز یک فرد فنی و کمتر سیاسی است شاید در دوره سرپرستی موقت در وزارت جهاد کشاورزی با او همکاری کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار