چاپ کد خبر: 15871
1 آبان 1398

عصر قلم چهار محال و بختیاری نوشت :چشمتان روشن؛ خرید کارخانه ورشکسته با پول مردم

عصر قلم

روزنامه عصر قلم استان چهار محال و بختیاری  ۴۲۵ مورخه ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ در بخش سایه روشن خود، مطلبی با عنوان “چشمتان روشن؛ خرید کارخانه ورشکسته با پول مردم!!! نوشته است:” امروزه برای خرید حتی یک عدد خودکار باید مجوزهای لازمه اخذ و با تشریفات قانونی اقام مورد نیاز تهیه گردد.
اخیرا مسوولین اتحادیه دامداران سنتی استان چهارمحال وبختیاری بدون مجوز و کسب رضایت از سهامداران و با شرایط خاص اقدام به خرید کارخانه تولید مواد لبنی کرده اند. این کارخانه به دلیل بدهی های بسیار زیاد به افراد حقیقی و حقوقی به عنوان کارخانه ورشکسته شناخته شده است.این در حالی است که در چنین شرایطی و قبل از خرید باید استعلام های کافی از تمامی مراجع گرفته شود و از وضعیت این کارخانه مطلع می شدند.

از سوی دیگر برخی منابع موثق گفته اند که مسوولان این اتحادیه از ورشکستگی این کارخانه کاملا مطلع بوده و با علم به چنین وضعیتی کارخانه خریداری شده است.
سهامداران این اتحادیه از مسوولین کشوری و استانی تقاضای رسیدگی کرده اند ولی تا کنون هیچ بررسی و اقدامی صورت نگرفته است. حال اینکه تنها امید سهامداران ورود جناب آقای علیمحمدی دادستان محترم به پرونده خرید مشکوک این کارخانه است. “

عصر قلم 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار