چاپ کد خبر: 6811
14 اردیبهشت 1398

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز :نژاد پرستی در همه فرهنگ‌ها مذموم است

74404

عضو هیئت رئیسه شورای شهر شیراز گفت: نژاد پرستی در همه فرهنگ ها، امری مذموم و ناپسنده بوده است.

به گزارش اول فارس، قاسم مقیمی جمعه ۱۳ اردی بهشت، در جمع خبرنگاران، ضمن تاکید بر لزوم پرهیز از هرگونه قوم گرایی در شورا و شهرداری شیراز، گفت : هیچ کس رشادت‌های غیور مردان لر، ترک، کرد، عرب، بلوچ و پیروان تمام مذاهب را در خطوط مقدم دفاع از دین و ناموس ایرانی فراموش نکرده است .

این عضو شورای شیراز بیان کرد: امنیت امروز ما مدیون خون‌های ریخته جوانان رشیدی است که از میان همین طوائف و اقوام و فرهنگ‌ها زاده شده‌ و رشد کرده‌اند .

وی با اشاره به اینکه شورا باید منادی انسجام و اتحاد باشد نه پایگاه افتراق و جدایی، گفت: نژادپرستی در همه فرهنگ‌ها و مذاهب و حتی قبایل بدوی آمریکا و آفریقا هم امری مذموم است چه رسد به شیراز که داعیه دار ادب و فرهنگ و هنر ایران است .

قاسم مقیمی با تاکید بر رعایت حرمت شهر شیراز بویژه  شان شهروندان و شهرنشینان آن با هر عقیده و مرام و مذهبی گفت: اعتماد مردم به ما به سادگی به دست نیامده است و شایسته نیست با بیانات احساسی این اعتماد را خدشه کنیم، چرا که نهایتا هم احزاب و جریان‌های اصلاح طلب و نظام ضرر می‌کنند .

عضو شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: بخشی از رونق و آبادانی و سربلندی شیراز مدیون افرادی است که از پل‌ها گذشتند و به شهر رسیدند، هر چند جهادگرانی که پل‌ها را ساختند هم از همین شهرستانی‌ها بودند.”منبع:ایسنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار