۱۳ نشانه ی اینکه در طول بارداری، نوزاد شما پسر است

مسلما نشانه های بارداری دختر و پسر تفاوت های مشخصی با هم دارند که ویار به غذاهای ترش و خشک شدن پوست از علائم بارداری پسر می باشد.

۱۳ نشانه ی اینکه در طول بارداری، نوزاد شما پسر است

بعد از ورود به دوره حاملگی بحث بارداری پسر و یا دختر با بروز علائم و نشانه هایی ثابت شده در مادر آغاز می شود ، تغییراتی در جسم و روحیات زن حامله که خبر از پسر یا دختر بودن جنین می دهد.به عنوان یک مادر بادرار،هیجان انگیز است که بدانید نوزاد درون شکم شما یک دختر کوچولوی زیباست یا یک پسر کوچولوی بامزه ، این یک سوال است که احتمالا با آن آشنا هستید.

علائم بارداری پسر

عقل سلیم میگوید که با داشتن درکی از احساسات خود، برای پسر دارشدن تنها یک داستان قدیمی و افسانه است. اما چه میشود، اگر این علائم حقیقت داشته باشد؟آیاعلائم مشخص و خاصی وجود دارد که شما از اینکه مادر یک پسر بچه هستید، احساس افتخار کنید؟ به طور باور نکردنی،درست است!

علائم پسر بودن جنین داخل شکم شما

بارداری پسر چه تغییراتی در مادر حامله ایجاد می کند؟

وقتی پوست دستهایتان خشک شده و یا اینکه اکنه دوران بارداری در صورت شما ظاهر می شود باید منتظر تولد جنین پسر باشید چرا که اینها از نشانه های بارداری پسر است.

وقتی شما باردار میشوید، خوشحال هستید اما از آن مهمتر و یا جذاب تر این است که بدانید جنین داخل شکم شما یک پسر است یا دختر، با علائم و نشانه هایی که در این بخش خواهید خواند خودتان متوجه جنسیت جنین می شوید دراین بخش از نمناک بیشتردر مورد نشانه های پسر بچه ها در طول بارداری خواهیم گفت.

نشانه های پسر بچه ها در طول بارداری:.

برخی از نشانه های قابل توجه داشتن یک نوزاد پسر در طول دوران بارداری :

۱.بیماری صبحگاهی ؛ عدم داشتن بیماری صبحگاهی در بارداری پسر

هنگامی که شما بیماری صبحگاهی و یا حالت تهوع را تجربه نکردید،یکی از نشانه های داشتن نوزاد پسر است.

۲.میزان ضربان قلب در دوران بارداری پسر

اگر متوجه شوید که ضربان قلب نوزاد شما کمتر از۱۴۰ ضربه در دقیقه باشد، میتواند نشانه این باشد که شما یک نوزاد پسر باردار هستید.

۳.ظهور آکنه در بارداری پسر

یکی از نشانه های اینکه شما یک نوزادپسر دارید، ظهور جوش و آکنه است ، در دوران حاملگی به دلیل تغییرات هورمونی و عدم تعادل شما دچار تغییرات پوستی میشوید که اگر جنین شما پسر باشد

جوش زدن از نشانه های بارداری پسر

۴.ویار به غذای ترش از علائم بارداری پسر است :

زمانی که شما یک نوزاد پسر باردار هستید،میل زیادی به غذاهای تند و شور دارید ، یکی از نشانه های حامله بودن به جنین پسر ویار به خوردنی های ترش و شور است.

۵.وضعیت شکم در بارداری پسر:

وضعیت شکم شما یکی از نشانه های رایج است که میتواند جنسیت را مشخص کند و اگرشما میتوانید چیزهای کمی را حمل کنید، نشان دهنده این است که شما یک نوزاد پسر در شکم خود حمل میکنید.

۶.تغییر شخصیت:

جنسیت نوزاد شما تاثیر کمی بر رفتار شما دارد ، زنانی با طبیعت تهاجمی،جسورانه و غالب بیشتر احتمال دارد که یک نوزادپسر را حمل کنند و جنبه های رفتاری با افزایش سطح تستوسترون مرتبط است.

۸.سایز سینه های مادری که پسر بارداری است :

در دوران بارداری سایز سینه های شما افزایش میابد برای تامین شیر و تغذیه ی نوزاد تازه متولد شده ، زمانی که شما یک نوزاد پسر را حمل میکنید،سینه راست شما بزرگتر از سینه چپتان است.

۹.سرد بودن پاها در بارداری پسر:

احساس دائمی سرما در پاهایتان در طول بارداری یکی از نشانه های واضح این است که شما یک نوزاد پسر باردار هستید

۱۰. رشد موی سر در حاملگی و بارداری پسر:

یکی دیگر از نشانه های رایج اینکه شما یک نوزاد پسر دارید،میزان رشد موی شما است ، اگرنوزاد شما پسر باشد، موهایتان سریع تر از همیشه رشد میکند.

نشانه های حاملگی پسر

۱۱.حالت خوابیدن در بارداری پسر :

در طول بارداری،شما اغلب احساس خستگی میکنید،در چنین وضعیتی اگر شما بیشتر به سمت چپ میخوابید، نشان دهنده این است که شما یک نوزاد پسر دارید.

۱۲.دست های خشک از علامت دیگر بارداری پسر است:

دست های خشک و ترک خورده، یکی دیگر از نشانه های قابل توجه این است که شما یک نوزاد پسر دارید.

۱۳.افزایش وزن در بارداری پسر:

علاوه بر داشتن شکم گرد،افزایش وزن شما ارتباط قابل توجهی با جنسیت نوزادتان دارد ، هنگامی که یک نوزاد پسر را حمل میکنید، وزن بیشتری در شکم شما قابل مشاهده است. برخلاف مادرانی که نوزاد دختر باردار هستند و وزنشان در سراسر بدن به خصوص در صورتشان توضیع میشود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهارشمس سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۴

من اولین فرزندم دختره یه دختره نازه ۴ساله دارم خیلی دوست دارم دومین یچه پسر باشه بخاطر اینکه ناشکر نیستم می خوام از هردوتاشم داشته باشم ولی بازم تاخدانخواد برگی از درخت نمیوفته سالم باشه الهی تازه دوهفتست تصمیم گرفتیم بخاطر هزینه زیادش نمی تونیم بریم دکتر ونمی دونم چه چیزایی رو باید استفاده کنم ک واقعا نتیجه ببینم

ناشناس سه شنبه , ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

من اولین فرزندم دختره یه دختره نازه ۴ساله دارم خیلی دوست دارم دومین یچه پسر باشه بخاطر اینکه ناشکر نیستم می خوام از هردوتاشم داشته باشم ولی بازم تاخدانخواد برگی از درخت نمیوفته سالم باشه الهی تازه دوهفتست تصمیم گرفتیم بخاطر هزینه زیادش نمی تونیم بریم دکتر ونمی دونم چه چیزایی رو باید استفاده کنم ک واقعا نتیجه ببینم

ناشناس یکشنبه , ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۵:۱۱

فقط هرچه خدا بخواهد وبس… همه چیز دست خداست و او خیرهمه ما رامی خواهد… چه دختروچه پسر هردو بنده ومخلوق خدایند… دعا کنید صالح وسالم باشند.

آرین جمعه , ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

من دقیقا از این ۱۳ مورد ۸ موردش رو داشتم و خوشبختانه فرزندم دختر شد این علامتها در گذشته بوده و به نظر من درست نیست. تشکر

آخرین اخبار