تاجگردون در جمع تیره چهارده چریک: من آدم خودم هستم و اتکایم را به رای مردمم میدانم

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با مردم طایفه چهارده چریک از ایل بزرگ قشقایی دیدار و از نزدیک با آنها به گفت و گو نشست.

به گزارش اول فارس به نقل از توازن، غلام رضا تاجگردون در جمع طایفه چهارده چریک از ایل قشقایی ضمن تشکر از ریش سفیدان حاضر در جلسه اظهار داشت : وجود و شرکت شما عزیزان در این گونه جلسات بارقه امید را در دل جاری میکند.

وی افزود : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در سایه نشاط سیاسی و ایجاد فرصت برابر برای همه گروه‌ها و سلیقه ها و جریان های درون نظام محقق می‌شود.

تاجگردون ادامه داد : گامهایی رو به جلو برداشته شده رو به پیشرفت و توسعه هستیم و سعی کردم باعث افتخار شما باشم .

وی خاطر نشان کرد : من در مقابل همه سازهای ناکوکی که زده شد سعی کردم سکوت اختیار کنم و پیش بروم ، خیلی تلاش کردم این ارامش و سکوت را نگه دارم.

تاجگردون بیان کرد : برخی از عزیزان صلاحیتشان احراز شده برخی نشده که انشاله در فرایند بررسی مجدد صلاحیتشون اهراز خواهد شد.

IMG 6649 Copy

وی افزود : در تمامی حرکتهای اخیر یک جنبه تخریب من بودم چه در بحث صلاحیت ها چه در بحث حرف و حدیثهای دیگر…ولی خوب به نتیجه نرسید .

تاجگردون کفت : برای خارج کردن شخصی از صحنه آیا ارزش دارد کسی را اینقدر تخریب کنیم که رسانه های بیگانه هم سواستفاده کنند ؟

وی عنوان کرد : در یادداشتی برخی مخالفانم نوشته بودند در رد صلاحیت هومان عسکری تاجگردون دخیل است چگونه این ادعا را دارند آنان که تا دیروز که میگفتند تاجگردون رد صلاحیت شده حالا چقدر قدرت دارد که دوباره یکی دیگر را رد صلاحیت میکند؟

تاجگردون گفت : متاسفانه روشهای بدی را طراحی و مردم را نگران میکنند .

وی اذعان داشت : در ادوار گذشته همواره رقابت در این شهرستان حاکم بوده و حاکمیت این رقابت منجر میشد خیلی راحت حرفها رو بزنیم .

تاجگردون تصریح کرد : زنجیره ای محکم برای تخریب فرزند شما در کشور وجود دارد .

وی با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیقی که برای افزایش حقوق بگیران پایین برگزار شده بود اظهار داشت : دنبال این بودم که حقوق بگیرهای پایین رو تعیین تکلیف کنیم تارشد پیدا کنند و حقوق بگیران بالا هم سعی کردیم در این شرایط تورم بالاتر نزنیم که مالیاتشان بالای ۲۵ درصد نرود  تعداد حقوق بگیران بالا ۳۲ هزار نفر بودند  کسانیکه که زیر دومیلیون و هشتصد هزارتومان بودند نزدیک به یک میلیون و هسشتصد هزار نفر میشدند بعد من داشتم پیشنهادی را مطرح میکردم و مدلی را طراحی کردیم که تا ۸درصد افزایش حقوق داشته باشند دستور جلسه رو داشتیم میدادیم که ساعت ۴ و ربع بود که نماینده دولت با اشاره  به من گفت گوشیتو نگاه کن که دیدم کلیپی آمده که اقای تاچگردون چنین تصمیمی گرفته و نوشته بودن این تاجگردون همان نماینده ای است که قرا بود رد صلاحیت بشود که نشد .

  • IMG 6427 Copy

تاجگردون در ادامه گفت : قضیه تخریب من خیلی ساده است داستان این است که یک لر ساده شهرستانی با تلاش خود طی دوره ای خود را بالا کشیده که الان دارید میبینید .

وی تصریح کرد : من آدم خودم هستم و اتکامو به رای مردمم میدانم ، مستقل رفتار میکنم  و تصمیم میگیرم ، در کشو من آدم هیچکس نیستم .

تاجگردون ابراز کرد : این نوع تفکر در کشور مقبول نمی افتد خوشبختانه در این مقطع نظام به این تشخیص رسیده که مرا حمایت کند .

وی تاکید کرد : سعی کرده ام در این ۸ سال سالم زندگی کنم .

تاجگردون گفت : من به مسئولین محترم شورای نگهبان که وضعیت منو بررسی میکردند عرض کردم گفتم اگر شما یک ریال مال حرام ولو سهوا از زندگی من دیدید مرا اعدام کنید .

وی افزود : در همه شرایط با مردم بودم  تخریب شدم این همه تهمت شنیدم ولی سکوت کردم  من آبرو و زندگی ام را پای این کار گذاشتم .

تاجگردون گفت : از همه شهروندان توقع دارم پشت من محکم بایستید تا کسانیکه مانع از پیشرفت توسعه  و آبادانی شهر شده اند و مرا تخریب کرده اند تا ۲اسفند ببینند و بفهمند مردم ما مردمی نیستند که با این حرفها پا پس بکشند ، مردم ما پای حرفشان ایستاده اند و میمانند ، انشاء اله با انتخاب اصلاح موجب سربلندی شهرستانشان خواهند شد .

وی گفت : برگزاری انتخابات و طی کردن ایام تبلیغات چه در ایام رسمی و چه در ایام غیررسمی نباید منجر به بازی با آبروی مؤمنین و یا ایجاد ذهنیت منفی در افکار عمومی نسبت به نظام و خادمان جامعه و توسعه نارضایتی مردم از نظام مقدس شود.

تاجگردون تاکید کرد : همه ما باید رعایت اخلاق انتخاباتی، انصاف مؤمنانه، حقوق دیگران، آداب شهروندی، حفظ حرمت ها، مرزبندی حریم ها، قانون گرایی، احترام به هم، جوانمردی، پرهیز از وحدت شکنی، پرهیز از ترور شخصیت رقبای انتخاباتی،پرهیز از دروغ پراکنی، پرهیز از تهمت افشانی، پرهیز از تحریک غلط احساسات همگانی، را سرلوحه کار خویش قرار دهیم .

تاجگردون تصریح کرد : در روزهای نزدیک به انتخابات مجلس شورای اسلامی کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت است و اختلاف تنها به سود سودجویان خواهد بود  لذا با انتخاب یک کاندید اصلح میتوانیم نقش موثری را در پیشرفت شهر و دیارمان داشته باشیم.