چاپ کد خبر: 3030
3 دی 1397
خبر فوری

غلامرضا شریعتی استاندار فارس می شود؟!

5c20924a649b8_2018-12-24_11-31

به گزارش اول فارس به نقل از خبر فوری، یک منبع موثق از وزارت کشور اعلام کرد ،غلامرضا شریعتی استاندار فعلی خوزستان، به زودی استاندار فارس می شود.شریعتی از جمله استانداران جوان دولت است در بحران های اجتماعی سربلند بیرون آمده است.

غلامرضا شریعتی (زاده ۱۳۵۱ در بهبهان) سیاست‌مدار، مدرس دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است،که هم‌اکنون بعنوان استاندار خوزستان مشغول بکار است.

شریعتی دانش‌آموخته دکتری ژنتیک انسانی از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران است.وی در دولت هشتم مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، سپس معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان را برعهده داشت و در محدوده زمانی کوتاهی نیز عهده‌دار سرپرستی استانداری خوزستان بود. شریعتی بیشتر بعنوان مدرس و عضو هیئت علمی دانشگاه جندی شاپور فعالیت می‌کرد.

سابقه سیاسی اجتماعی
مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان در دوره اصلاحات مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان بود. پس از پایان دولت اصلاحات، شریعتی در دولت‌های بعدی هیچ پستی نداشت و تنها در آزمایشگاه خود فعالیت می‌کرد.

شریعتی برای نیروهای سیاسی استان خوزستان، یک چهره شناخته‌شده‌ بود. او یکی از بازیگران اصلی صحنه سیاسی استان در آن دوران بود. در دوره ی دولت روحانی او توانست نظر مثبت قریب به اتفاق نمایندگان استان را که متشکل از طیف‌های متعددی هستند، جلب کند. شریعتی یکی از گزینه‌های پیشنهادی نمایندگان هم بود و با توجه به سابقه فعالیت سیاسی‌اش، اجماع سیاسی نیروها و احزاب هم‌طیف نیز بر شریعتی قرار گرفت. در دوره ی استانداری شریعتی پیگیری و رسیدگی به مسائل اجتماعی خوزستان از سطح استان به شورای اجتماعی کشور زیر نظر وزیر کشور ارتقا پیدا کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار