چاپ کد خبر: 6432
2 اردیبهشت 1398
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:

فاز ۴ بخش اتفاقات بیمارستان فقیهی شیراز افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: فاز چهار بخش اتفاقات بیمارستان شهید فقیهی شیراز به بهره‌برداری رسید.

افتتاح فاز 4 بخش اتفاقات بیمارستان فقیهی شیراز

به گزارش اول فارس از شیراز علی بهادر صبح امروز در حاشیه بهره‌برداری از فازچهار بخش اتقاقات و دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان شهید فقیهی شیراز اظهار داشت:  به علت بالا بودن تعداد پذیریش بیماران توسط  بیمارستان‌های شهید فقیهی و نمازی شیراز احداث بیمارستان جدید و گسترش فضاهای بیمارستانی ضروری است.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری و تکمیل فاز چهارم بخش اتفاقات و سالن انتظار  بیمارستان  شهید فقیهی گامی مثبت در ارائه خدمات به  بیماران و همراهان آنان است.

  میانگین بستری ماهانه ۴۵۰۰ بیمار در بیمارستان فقیهی

رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز در ادامه این آیین گفت: مجموعه بخش اتقافات بیمارستان شهید فقیهی  با اعتباری افزون‌بر ۳ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان راه‌اندازی شده که از این میزان  ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان  از محل اعتبارات وزارتخانه، ۶۰۰ میلیون تومان مساعدت دانشگاه علوم پزشکی و ۷۰۰ میلیون تومان اهدایی دستگاه رادیولوژی دیجیتال از سوی  یکی از خیران  راه‌اندازی بوده است.

علی اکبری تصریح کرد:  بیمارستان شهید فقیهی با قدمت ۷۵ ساله دارای ۴۹۷ تخت و روزانه ۱۵۰ بیمار است که با احتساب این میزان میانگین ماهانه ۴ هزار و ۵۰۰ بیمار در گروه‌های داخلی و جراحی و هزار و ۵۰۰ بیماری به صورت سرپایی و بستری، درمان می‌شوند.

  وی بیان داشت: با بهره‌برداری بخش اتفاقات جدید  بیمارستان شهید فقیهی تعداد تخت‌های  این بخش به ۱۲۰ تخت افزایش یافته است و نیز با راه‌اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال پزشکان از طریق کامپیوتر وضعیت بیماران را آنالیز می‌کنن

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار