چاپ کد خبر: 14510
11 مهر 1398

فجرسپاسی تیمی که از شیراز به لیگ برتر می رود

بازگشت شور و شوق به سکو‌های استادیوم حافظیه شیراز از آن دسته خبر‌های خوبی است که حال فوتبالی‌ها را خوب می‌کند.
فجر
به گزارش اول فارس ، صرف‌نظر از برد شیرینی که فجر‌سپاسی برابر فولاد در مرحله یک‌شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های کشور به دست آورد، سکو‌های پر از تماشاگر حافظیه شیراز به هنگام بازی‌های خانگی فجر حال و هوای دیگری دارد و تداعی‌گر روز‌های خوب فجر است. تیم دوست‌داشتنی فوتبال ایران که میزبان خیلی از ستاره‌های فوتبال ایران در دوران سربازی بود.
فجرسپاسی بی‌شک اتفاقی فولاد را نبرد. این تیم در حالی در وقت قانونی و اضافی ۲- ۲ با فولاد مساوی کرد و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داد که با ۱۱ گل زده تهاجمی‌ترین تیم دسته اولی به شمار می‌رود و با کسب ۱۲ امتیاز از ۶ بازی تیم سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور است و این‌ها نشان می‌دهد فجر از بودن در دسته اول خسته شده و می‌خواهد به لیگ برتر اضاف شود. به قول شاغلام مربی دوست‌داشتنی فجر که هر موقع در مورد روند بازی مورد سؤال قرار می‌گرفت، می‌گفت بین دو نیمه دو بازیکن اضاف کردم و تیم خوب بازی کرد و برد!
بازگشت شور و شوق به سکو‌های استادیوم حافظیه شیراز از آن دسته خبر‌های خوبی است که حال فوتبالی‌ها را خوب می‌کند. همانند بازگشت دوباره تیم شهید قندی یزد به فوتبال که این روز‌ها در لیگ ۲ به همراه وحید مظاهری حضور دارد و برای صعود به لیگ یک تلاش می‌کند. خوب‌تر این است که از همین الان مدیران شهری و استانی در شیراز فکری به حال بهبود شرایط مالی فجر کنند، چون این تیم خوب با روندی که در پیش گرفته دیر یا زود به لیگ برتر صعود می‌کند.
لیگ برتر تیم‌هایی، چون فجر را کم دارد به این دلیل که این تیم هر سال چند ستاره به فوتبال ایران معرفی می‌کرد. همجواری ستاره‌های دیگر شهر‌ها با استعداد‌های فارس موجب می‌شد فوتبالیست‌های منطقه هم پیشرفت کنند و تبدیل به ستاره‌های اسمی شوند، اما الان سال هاست از مهرزاد معدنچی‌ها، ستار زارع‌ها و… خبری نیست.
امروز اگر از فجر دست گیری شود فردا بهترین اتفاقات برای فوتبال فارس رقم خواهد خورد. فجر برای بلند شدن از زمین تنها دست کمک می‌خواهد و به هر صورت همه امیدواریم این بار که فجر قد علم کرده بیشتر قدر دانسته شود و این‌طور احساس نکند در مسیر رقابت و کسب افتخار برای فوتبال فارس و از همه مهمتر شاد کردن دل مردم شهر، تنهاست.
منبع:

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار