چاپ کد خبر: 3837
4 بهمن 1397
در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز

فجر سپاسی شیراز از سد تیم خونه به خونه بابل گذشت

n83182675 72800273

به گزارش اول فارس/avalfars  در این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و با حضور یک هزار تماشاگر برگزار شد، تیم میزبان با ارایه یک بازی منطقی که نوید روند رو به رشد این تیم را می دهد، با ۲ گل به برتری دست یافت.
فجری ها که نسبت به دور رفت لیگ، بازی های بهتری ارایه می کنند، در این دیدار هم با دادن پاس های تک ضرب، کوتاه و کارهای ترکیبی نشان دادند که متحول شده اند.
بازی ترکیبی و خوب فجری ها در نیمه نخست تا درون محوطه هجده قدم حریف به خوبی پیش می رفت اما مهاجمان میزبان با بی دقتی ضربات نهایی را از دست می دادند.
در صورتی که شاگردان مهابادی دقت بیشتری در زدن ضربات نهایی می کردند، می توانستند کار حریف را در نیمه نخست یکسره کنند که اینگونه نشد.
حمله به قلب دفاع تیم خونه به خونه بابل که ضعف مشهود این تیم بود، در دستور کار فجری ها قرار داشت که از این ضعف نتوانستند به خوبی بهره ببرند.
در آن سوی میدان تیم خونه به خونه بابل که وضعیت خوبی با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول ندارد، در این بازی با بستن چند لایه در یک سوم منطقه دفاعی خود سعی داشتند ابتدا گل نخورند و سپس بر روی ضد حمله به گل برسند که یک بار هم بسیار خطرناک ظاهر شدند و فجریها شانس آوردند که گل نخوردند.
نخستین زنگ خطر بازی را تیم فجر به صدا در آورد، در دقیقه پنجم محمد حسین کریم زاده مهاجم این تیم اگر در کنترل توپ دقت بیشتری می کرد می توانست دروازه این تیم را باز کند اما با خروج دروازه بان خونه به خونه این فرصت خوب برای میزبان از دست رفت.
دقیقه ۱۵ بازی هم بر روی یک ضد حمله، حسین رسولی مدافع پیش تاخته خونه به خونه صاحب فرصت طلایی برای بازکردن دروازه فجر شد اما این بازیکن با بی دقتی در حالی که از دروازه بان فجر کاری ساخته نبود، توپ را به بیرون زد تا فجریها نفس راحتی بکشند.
سرانجام نیمه نخست اگر چه توپ و میدان در اختیار فجری ها بود اما از این برتری نتوانستند نهایت استفاده را ببرند و بدون گل به رختکن رفتند.
در نیمه دوم نیز زردپوشان شیرازی بازهم هجومی بازی را آغاز کردند و فشار زیادی روی دروازه میهمان آوردند تا اینکه در دقیقه ۷۱ به دنبال خطایی که بر روی مهاجم تیم فجر صورت گرفت، داور بازی اعلام پنالتی کرد و این امر اعتراض زیاد مربیان و بازیکنان میهمان را به دنبال داشت.
سرانجام هفت دقیقه طول کشید تا بازیکنان تیم میهمان قانع شدند که به بازی برگردند اما اکبر میثاقیان سرمربی تیم خونه به خونه بابل از سوی داور از روی نیمکت تیمش اخراج شد.
ضربه پنالتی جنجالی را عباس بوعذار در دقیقه ۷۷ تبدیل به گل کرد تا فجری ها به آنچه که استحقاقش را داشتند، برسند.
فجری ها که به خواسته خود رسیده بودند در ادامه، بازی را کنترل کردند و اجازه دادند تیم حریف به زمین آنها برای جبران گل بیاید و آنگاه دست به ضد حمله بزنند که در دقیقه ۹۰ از روی همین تاکتیک با ضربه سر شیرجه ای و زیبا، بابا محمدی گل دوم فجر را به ثمر رساند تا خیال مهابادی راحت شود.
در هفت دقیقه وقت های تلف شده، تیم خونه به خونه که با اخراج محمد حسین بابا گلی ۱۰ نفره شده بود هم اتفاق خاصی رخ نداد و سرانجام این بازی پُر حاشیه با نتیجه ۲ بر صفر به سود فجر شهید سپاسی شیراز پایان یافت.

** قشقایی شیراز هم با شکست تیم دوم جدول، دست به کار بزرگی زد
همچنین در هفته هجدهم، عصر پنجشنبه تیم قشقایی شیراز در تهران به مصاف تیم پاکدشت این شهر که در رده دوم جدول قرار دارد، رفت، که این بازی نیز با ۲ گل به سود قشقایی پایان یافت تا شاگردان مهدی فروردین دست به کار بزرگی بزنند و با سه امتیاز شیرین تهران را ترک کنند.
هر ۲ گل تیم قشقایی شیراز را محمد مهری به ثمر رساند.
با پایان یافتن هفته هجدهم، تیم گل گهر سیرجان با ۳۹ امتیاز صدرنشین باقی ماند، پاکدشت تهران با ۳۳ امتیاز و شاهین شهرداری بوشهر هم با ۳۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.
همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۲۰ امتیاز به رده نهم جدول صعود کرد، تیم قشقایی شیراز هم با ۲۵ امتیاز در همان رتبه هشتم باقی ماند.
تیم شهرداری ماهشهر با ۱۵ امتیاز و تیم های خونه به خونه بابل و کارون اروند خرمشهر هم با ۱۴ امتیاز، سه تیم انتهای جدول هستند که خطر سقوط آنها را تهدید می کند.
در رقابت های فوتبال دسته یک باشگاه های ایران ۱۶ تیم شرکت دارند که پس از انجام ۳۰ بازی، تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر کشور در فصل ۹۸ را دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.منبع:ایرنا

/ اول فارس ، تازه ترین اخبار استان فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار