چاپ کد خبر: 21061
11 بهمن 1398

استخدام در وزارت نفت + اطلاعیه‌ مهم

وزارت نفت آماده استخدام کارمند «قرارداد معین» می‌شود/ آخرین فرصت استخدام در وزارت نفت را از دست ندهید+اطلاعیه‌ مهم

به گزارش اول فارس، وزارت نفت با انتشار اطلاعیه ای، سی ام بهمن ماه ۱۳۹۸ را آخرین فرصت ثبت نام در سامانه جذب و بانک اطلاعات فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این وزارتخانه اعلام کرد و یادآور شد: در این مرحله از فراخوان، متقاضیان علاقه‌مند و واجد شرایط حداکثر تا سی‌ام بهمن‌ماه فرصت برای ثبت‌نام دارند و پس از آن ثبت نام متوقف خواهد شد.

همسو با آغاز شمارش‌معکوس ثبت‌نام در سامانه جذب وزارت نفت، مرحله دوم جذب فارغ تحصیلان واجد شرایط با ارسال پیامک دعوت به ارزیابی مقدماتی از آنها کلید خورده به طوری که «فرزین مینو» معاون منابع انسانی وزیر نفت اخیرا در گفتگو با «انرژی نیوز» با تائید ارسال پیامک و دعوت‌نامه برای ارزیابی داوطلبانی که در سامانه جذب نیروی وزارت نفت ثبت‌نام کرده‌اند، گفته است: به‌زودی برای تمامی ثبت نام کنندگان پیامک دعوت به مرحله ارزیابی در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت ارسال می‌شود و تفاوت و تبعیضی بین دانشگاه‌ها و یا استان‌های مختلف اعمال نخواهد شد.

از سوی دیگر، شرایط ثبت نام در سامانه جذب آسان سازی شده به طوری‌که درحالی مدرک زبان انگلیسی به‌عنوان یک پیش شرط تعیین شده که وزارت نفت با انتشار اطلاعیه‌ای، تاکید کرده است: شرط مدرک زبان انگلیسی برای داوطلبان فعلا در مرحله ثبت‌نام در سامانه حذف شده و به پذیرفته شدگان نهایی مهلت داده می‌شود تا طی دوره زمانی مشخص از زمان انعقاد قرارداد (حداکثر یک‌ساله) نسبت به اخذ مدرک زبان انگلیسی با شرایط مورد نظر (شرایط اولیه مندرج در سامانه) اقدام کنند و تجدید قرارداد با افراد قبول شده در آزمون برای سال آتی منوط به ارایه مدرک زبان انگلیسی با شرایط مطروحه تعیین شده است.

بر این اساس ثبت‌نام داوطلبان در سامانه جذب وزارت نفت که از دهم تیرماه امسال آغاز شده و تا ۳۰ بهمن امکان ثبت‌نام وجود دارد که در این جذب به صورت رسمی یا پیمانی نخواهد بود بلکه به صورت «غیردائم» (قرارداد مدت معین) بوده که از طریـق انجـام مصاحبه‌های فنی-تخصصی و ارزیابی سلامت روان‌شناختی براساس نوع مشاغل و تشریفات به کارگیری نیروی‌انسانی طبق مقررات و ضوابط در صنعت نفت انجام خواهد شد.

نکته مهم این جذب آن بوده که پیش بینی می‌شود پس از پایان مرحله اول، گفته می‌شود به فاصله چندماه مرحله دوم جذب (نیمه نخست سال ۱۳۹۹) برای واحدهای عملیاتی در سایر شهرهای نفت و گازخیز کشور انجام شود که سهمیه تعیین شده برای هر مرحله جذب هم حدود ۵۰۰ نفر برآورد می‌شود.

برای ثبت‌نام در سامانه فارغ تحصیلان دانشگاه‌ها بحث بومی و غیربومی مطرح نبوده و داوطلبان واجد شرایط از استان‌های سراسر کشور مجاز به ثبت‌نام هستند. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام به سایت  jad.mop.ir مراجعه کنند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سید حکیم نجات سه شنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶

متن پیام شما :باسلام .به علت معیشت زندگی وبیکاری وداری کارت پایان خدمت خواهشارسیدگی متشکر

محمدخالدی شنبه , ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰:۴۲

به علت معیشیت زندگی از شما تقاضادارم رسیدگی کنید.ممنون

محمد عبودی زاده جمعه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵

ثبت نام در شرکت نفت

آخرین اخبار