چاپ کد خبر: 37073
6 آبان 1399

فروش خودرو کراس اوور ۳۰۰ میلیونی

فروش خودرو کراس وور 300 میلیونی

اگر در این روزها به بازار خرید و فروش خودرو سری زده باشید، افزایش ناگهانی و بی‌سروسامان در قیمت خودرو را لمس کرده‌اید. به همین جهت اگر قصد فروش خودرو دارید قبل از اینکه اتومبیل خود را به یک نمایشگاه اتومبیل بسپارید، اطلاعات جامعی از قیمت روز و واقعی خودرو خود کسب کنید. برخی ممکن است اتومبیل شما را بسیار کمتر از قیمت روز آن قیمت‌گذاری کنند و شما در خرید خودرو بعدی با کمبود نقدینگی و مشکلاتی ازاین‌دست مواجه شوید. داشتن آگاهی کامل از امکانات محاسن و معایب هر خودرو نیز کمک می‌کند تا شما در خرید و یا زمان فروش خودرو خود عملکرد بهتر و معقولانه‌تری داشته باشید. در این مطلب تلاش می‌شود درباره سه خودروی کراس اوور که در محدوده قیمتی ۳۰۰ میلیون تومانی هستند، اطلاعاتی کلی در اختیارتان قرار دهیم.

 هاوال M4 مدل ۹۷

هاوال m4 مدل 97

خط تولید مونتاژ و عرضه این کراس اوور چینی در ایران در دست شرکت دیار خودرو است. گریت وال هاوال m۴ ازنظر فنی یک خودرو با شتاب صفر تا صد کیلومتری ۱۱.۲ ثانیه می‌باشد که مصرف سوخت ترکیبی آن ۷.۲ لیتر است که مصرف کم و اقتصادی نسبت به یک کراس آور محسوب می‌شود. در کنار این موارد برخی امکانات رفاهی مانند صفحه‌نمایش ۷ اینچی، کامپیوتر سفری، شیشه‌های برقی عقب و جلو و… بر روی آن نصب‌شده است.

 البته کوچک بودن فضای بار نمی‌تواند آن را به خودروی مناسب سفر برای خانواده‌های پرجمعیت تبدیل کند. اما ازنظر ایمنی برخی امکانات روز ایمنی مانند دوربین عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، کمربند ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع و پیش کشندگی، حس‌گر دوربین عقب و کیسه هوا برای سرنشینان جلو در آن تعبیه‌شده است. همچنین داشتن ۴ ستاره ایمنی از موسسه ایمنی چاینا انکب که یک موسسه ارزیابی ایمنی در کشور چین است و البته سه ستاره ایمنی موسسه  ASEAN NCAPتا حدودی می‌تواند اطمینان خریداران این خودروی چینی را جلب کند.

 اما در کنار همه این موارد خدمات پس از فروش ضعیفی برای این خودرو مشاهده شده و البته لوازم‌یدکی این کراس اوور کمیاب هستند و هنگام تعمیر و تعویض قطعات و لوازم‌یدکی ممکن است شما کمی دچار دردسر شوید.

برلیانس V5دنده‌ای مدل ۹۳

برلیانس V5دنده‌ای مدل ۹۳

یکی از شرکت‌های خودروسازی چینی در سال ۲۰۱۲ این کراس اوور را به بازار بین‌المللی معرفی نمود و بعد از مدتی توانست در میان خریداران خود با استقبال مواجه شود. این خودرو در حال حاضر به یک شاسی بلند جذاب و اسپرت موردپسند ایرانیان تبدیل‌شده است. موتور چهار سیلندری این خودرو شتاب ۱۲ ثانیه صفر تا صد کیلومتر دارد و مصرف سوخت آن تنها ۶.۹ لیتر برای هر ۱۰۰ کیلومتر سفر است که مصرفی کم و مقرون‌به‌صرفه نسبت به حجم این شاسی‌بلند محسوب می‌شود.

 برلیانس V5 دنده‌ای از امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، سیستم ورود بدون کلید، صندلی عقب تاشو، سانروف، آینه‌های جانبی گرم‌کن دار، سیستم صوتی با قابلیت پخش MP3 و ورودی USB، هشت عدد اسپیکر، کنترل صدا از روی فرمان و شیشه‌بالابر برقی برخوردار است. در کنار این موارد اگر قصد خریدوفروش این کراس اوور چینی را دارید، ازنظر ایمنی خودرو تجهیزات مناسبی چون ترمز دیسکی عقب، ترمز ABS و EBD، ۶ عدد کیسه هوا و باز شدن قفل‌ها موقع تصادف را داراست که آن را به خودروی امن تبدیل می‌کند.

 البته عدم عایق‌بندی مناسب خودرو و ورود صدای موتور به اتاقک خودرو یکی از معایب آن است که شاید در سفر شما را آزار دهد. این خودرو گنجایش ۵ نفر بزرگ‌سال را دارد و در طراحی ظاهری خودرو نیز از خطوط منحنی خاصی استفاده‌شده و درمجموع خودروی مناسب سفر، خانواده، اسپرت است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار