چاپ کد خبر: 3174
8 دی 1397

قتل و آتش زدن خانم دندانپزشک به دلیل اختلافات مالی

قتل  و آتش زدن دندانپزشک به دلیل اختلافات مالی

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، از کشف جنایتی خبر داد که در آن جسد یک خانم دندانپزشک پس از کشته شدنش به آتش کشیده شده بود.

به گزارش اول فارس به نقل از عصر ایران ، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در توضیح این خبر گفت : ساعت ۲۳:۰۰ مورخه ۲۰ آذر از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک آتش سوزی به کلانتری ۱۷۶ حسن آباد اعلام شد . با حضور مأموران در محل اعلام شده در یک زمین کشاورزی در منطقه فشافویه ، جسد کاملا سوخته شده ای کشف شد که بلافاصله موضوع به اداره دهم ویژه قتل و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و انجام بررسی های اولیه مشخص شد جسد متعلق به یک خانم است که به علت شدت سوختگی عملا امکان شناسایی آن وجود نداشت .
همزمان با کشف جسد سوخته شده ، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی سوابق پرونده فقدان افراد اطلاع پیدا کردند که پرونده فقدان یک خانم ۴۰ ساله در کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس تشکیل و در حال رسیدگی است ؛ همسر این خانم پس از شناسایی جسد متعلق به همسرش ، در اظهاراتش عنوان کرد : همسر بنده در یک مطب پزشکی به عنوان دندانپزشک مشغول به کار بود و صبح روز مورخه ۲۰ آذر نیز همچون روال همیشگی جهت رفتن به مطب با کرایه ی آژانس به محل کارش رفت اما پس از گذشت چند ساعت و در تماسی که با محل کارش داشتم ، همکارانش عنوان کردند که او مراجعتی به مطب نداشته است .

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی راننده آژانس اطلاع پیدا کردند که مقتوله در مسیر رفتن به محل کارش ، به صورت تلفنی با شخصی مشاجره داشته و پس از پایان تماس خود از راننده آژانس خواسته تا با تغییر مسیر ، وی را به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب برساند ؛ راننده آژانس در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : زمانیکه خانم دکتر را به مقابل ایستگاه مترو رساندم ، ایشان سوار یک پرشیا سفید رنگ با یک سرنشین آقا شد و من نیز محل را ترک کردم .
با توجه به اظهارات راننده آژانس خودرو ، کارآگاهان به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب مراجعه و در بررسی تصاویر  دوربین های مداربسته ی محدوده ایستگاه موفق به شناسایی خودرو پرشیا سفید رنگی شدند که مقتوله در حال سوار شدن به آن بود .
با شناسایی مالک خودرو پرشیا به هویت سعید . ز ( ۴۵ ساله ) در منطقه مشیریه ، کارآگاهان اقدام به دستگیری وی کردند ؛ سعید در اظهارات اولیه منکر هرگوه اطلاع از جنایت شد اما پس از ارائه دلایل و شواهد غیرقابل انکار بویژه تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته به ناچرا لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .
سعید در خصوص ارتکاب جنایت به کارآگاهان گفت : چندی پیش سهامی به مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان خریداری کرده و پس از مدتی به پشتوانه ی سهام ، یک وام ۶۰ میلیون تومانی دریافت کردم ؛ پس از مدتی تصمیم به فروش سهام خود گرفته و بواسطه یکی از دوستان سهام را به خانم دکتر فروختم و ایشان نیز تمامی پول سهام را پرداخت کرد .

در زمان انتقال سهام به مقتوله متوجه شدم که انتقال قانونی سهام تنها پس از تسویه ی کامل وام دریافتی امکان پذیر می باشد ؛ به همین علت از مقتوله درخواست زمان کرده تا وام دریافتی را تسویه کنم و ایشان نیز چندین نوبت به بنده فرصت دارد اما با این وجود نتوانستم وام خود را تسویه کنم تا اینکه صبح همان روز خانم دکتر با من تماس گرفت و زمانیکه به ایشان عنوان کردم که هنوز اقدامی در خصوص تسویه ی وام صورت نگرفته ، تهدید کرد که از بنده به اتهام کلاهبرداری شکایت خواهد کرد ؛ از ایشان خواهش کردم تا حضورا ملاقات کنیم و به پیشنهاد بنده به مقابل ایستگاه مترو جوانمرد قصاب آمد و آنجا سوار ماشین بنده شد ؛ در طول مسیر حرکت به سمت محل کار خانم دکتر از ایشان درخواست مهلت دوباره کردم اما ایشان دیگر حاضر به دادن فرصت نبود و مجددا تهدید خود مبنی بر طرح شکایت را تکرار کردند ؛ در یک لحظه کنترل خودم را از دست داده و با فشار دادن گلوی خانم دکتر ایشان را خفه کردم ؛ بی هدف به مسیر خود ادامه دادم تا از شهر خارج شده و وارد جاده منتهی به فرودگاه [ امام خمینی (ره) ] شدم . در نقطه ای خلوت جسد را از ماشین پیاده کرده و با بنزین داخل صندوق عقب ، جنازه را به آتش کشیده و به سرعت از محل دور شدم ” .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی رئیس شعبه ۱۰۲ دادگاه عمومی و انقلاب فشافویه صادر و متهم جهت انجم تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار