چاپ کد خبر: 11626
26 مرداد 1398

قشقایی در شیراز مس کرمان را به توپ بست

سرمربی قشقایی شیراز: هواداران سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم قشقایی شیراز گفت: با وجود اینکه گل اول را دریافت کردیم اما در ادامه بازی هواداران تیم با تشویق های بی امان خود سنگ تمام گذاشتند و توانستیم به یک پیروزی با ارزش دست یابیم.

اول فارس | ورزش : رضا عنایتی عصر شنبه پس از پیروزی سه بر یک تیمش در گفت وگو با خبرنگاران بیان داشت: ۲۰ دقیقه نخست بازی تیم ما سنگین بود اما در ادامه توانستند بازی خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما پس از دریافت گل نخست خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

کاپیتان سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: در نیمه دوم کاملا به بازی مسلط شدیم و توانستیم ۲ گل دیگر به ثمر برسانیم و اگربازیکنان ما دقت بیشتری می کردند تعداد گل های ما افزایش پیدا می کرد.

عنایتی بیان داشت: خوشحالی این بُرد تا فردا ادامه دارد و پس از آن باید به فکربازی بعدی خود با تیم خوشه طلایی ساوه که سی و یکم مرداد ماه در ساوه برگزار می شود، باشیم.

 وی از بازیکنان تیمش به دلیل انجام یک بازی زیبا و تماشاگر پسند تشکر کرد.

تیم قشقایی شیراز در نخستین هفته از رقابت های فوتبال دسته یک کشور عصر شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه سه بر یک تیم مس کرمان را مغلوب کرد و تیم فجر شهید سپاسی هم با همین نتیجه مغلوب تیم آلومینیم اراک شد.

سرمربی تیم مس کرمان مصاحبه نکرد

مجتبی حسینی سر مربی تیم مس کرمان که از شکست سنگین تیمش ناراحت بود از مصاحبه با خبرنگاران خود داری کرد.

 در مسابقات فوتبال دسته یک باشگاه های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس ازانجام ۳۴ بازی در پایان تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار