چاپ کد خبر: 24878
8 فروردین 1399

لزوم آشنایی اساتید دانشگاه و معلمین با دانش نوین پسامتد

سوزنده فر

دکتر سید محمد علی سوزنده فر استاد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه هرمزگان آشنایی و آگاهی اساتید دانشگاه و معلمین آموزش و پرورش با دانش نوین پسامتد و روش تدریس ترکیبی را امری ضروری دانست.

 سوزنده فردر گفتگو با اول فارس تاکید کرد تلاش دانشگاهیان و فرهنگیان در بروز رسانی دانش خود در حوزه روش تدریس، میتواند گام موثری در مدیریت امر آموزش در شرایط بحرانی محسوب شود.

استاد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه هرمزگان که خود از پژوهشگران و صاحب نظران حوزه روشهای تدریس ترکیبی و آموزش پسامتد است، با تاکید بر جدیت شرایط بحرانی موجود ناشی از شیوع بیماری کرونا، خاطر نشان کرد که امروزه یک استاد یا یک آموزگار با دانش نوین تدریس ترکیبی و پسامتد بایستی قادر باشد آموزش را در شرایط مختلف و با مخاطبین متنوع مدیریت کند.

دکتر سید محمد علی سوزنده فر با اشاره به اهمیت و اثربخشی کلاسهای اینترنتی، روش های تدریس آنلاین، آموزش مجازی و ترکیبی، خاطر نشان کرد که یکی از شرایط مهم ورود به حوزه نوین آموزش ترکیبی و پسامتد، شرکت در کلاسهای آنلاین و کسب تجربه در تدریس مجازی است. دکتر سید محمد علی سوزنده فر از دانشگاه هرمزگان بعنوان دانشگاه پیشگام کشور در این عرصه یاد کرد.

برای عضویت در کانال واتساپ اول فارس کلیک کنید 

ویژگی جدیدی مشابه با کانال تلگرام به واتساپ اضافه شد | پلازامگ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار