چاپ کد خبر: 22012
30 بهمن 1398

لیست اموال دکتر جعفر قادری کاندیدای شیراز وزرقان اعلام شد

دکتر جعفر قادری کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز وزرقان با انتشار بیانیه ای  که یک نسخه از آن برای پایگاه خبری اول فارس ارسال گردید چنین نوشته است:

در پاسخ به شبهه برخی از افراد در مورد دارائی بنده، به استحضار می رساند که:

۱- اولین واحد مسکونی بنده در لامرد در سال ۷۳ توسط پدرم احداث شده و در سال ۷۸ با فروش ان، یکواحد مسکونی در کوچه ۱۹ بلوار جمهوری اسلامی شیراز خریداری و با فروش این واحد، منزل مسکونی کنونی را در سال ۸۱ یعنی یکسال قبل از هر مسئولیتی در شورا، شهرداری و مجلس در شیراز خریداری کرده ام. این واحد دارای قدمت بیش از ۵۰ ساله است و یک واحد کلنگی است. غیر از این واحد مسکونی که بنام همسرم است، بنده و سایر اعضای خانواده ام هیچ زمین و واحد مسکونی دیگری در شیراز نداریم.

۲- بنده عضو تعاونی مسکن اعضای هیات علمی دانشگاه شیراز بوده و در سال ۸۲ واحد خود را از این تعاونی دریافت و در دوران نمایندگی مجلس با فروش این واحد، یک واحد آپارتمانی را در تهران خریداری کرده ام.

۳- بنده در سال ۶۱ حقوق بگیر بنیاد شهید و قبل از ۷۳ چهارسال حقوق بگیر جهاد کشاورزی و فرمانداری و از سال ۷۳ به بعد حقوق بگیر دانشگاه شیراز هستم و در دوران ریاست دانشگاه پیام نور، نایب رئیسی شورای شهر، شهرداری شیراز، عضویت در هیات مدیره بانک کارآفرین و معاونت تامین مالی هلدینگ انرژی تدبیر غیر از حقوق دریافتی از دانشگاه شیراز، طبق قانون از این دستگاهها هم دریافتی داشته ام.

۴- نه فقیر بودن ارزش است و نه تمکن مالی داشتن ضد ارزش است. مقایسه دارائی بنده  با یک نامزد جوان که تا بحال حقوق دریافت نکرده و یا چند سال از استخدام ایشان میگذرد کار درستی نیست. مهم این است که دارایی فرد از طرق غیر مشروع بدست نیامده باشد.

۵- بنده تعهدنامه سازمان دیده بان شفافیت را امضا کرده و خود را متعهد به اجرای آن میدانم.

۶- ماشین من در تهران پژو پارس مدل ۹۱ و در شیراز ال ۹۰ مدل ۹۶ است.

دکتر جعفر قادری

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار