چاپ کد خبر: 29992
24 خرداد 1399

ماجرای خالی شدن میلیونی حساب پدرشوهر در استان فارس

رئیس پلیس فتا فارس از شناسایی عروس خانواده که حساب پدرشوهر را خالی کرده بود، خبر داد و گفت : کارت و رمز خود را در اختیار دیگران قرار ندهید. 

برداشت از حساب

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا استان فارس در تشریح این خبر گفت:شهروندی با مراجعه به پلیس فتا استان فارس اظهار داشت که مبالغی بصورت غیرمجاز از حسابش برداشت شده و خواهان پیگیری موضوع شد.

به گزارش اول فارس، رئیس پلیس فتا فارس افزود: با بررسی حساب شاکی مشخص شد طی دو تراکنش صورت گرفته مبلغ ۷۲ میلیون ریال از حساب وی بصورت غیرمجاز برداشت گردیده و به حساب یک فروشنده لوازم آرایشی واریز شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته، متهم مورد شناسایی قرار گرفت و با کسب مجوز قضایی احضار شد و اینگونه اظهار داشت:” کارتی که مبلغ مذکور از آن برداشت شده در اختیار همسرم بوده و بعلت بدهی‌هایی که به یکی از فروشندگان لوازم آرایشی داشتم بدون اطلاع همسرم و پدرشوهرم اقدام به انتقال وجه و تسویه کردن بدهی خودم نمودم”.

سرهنگ سلیمانی یادآور شد: متاسفانه شاکی پرونده کارت و رمز آن را در اختیار دیگران قرار داده و همین اعتماد بی جا منجر به برداشت غیرمجاز از حسابش شده بود.

رئیس پلیس فتا فارس ضمن توصیه به شهروندان در خصوص حفظ اطلاعات شخصی و مالی خود، از کاربران خواست: از اعتماد بی جا به افراد بپرهیزند و در صورت مواجهه با هرمشکلی در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  اقدام به گزارش کنند.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار