چاپ کد خبر: 34866
15 شهریور 1399

ماجرای درگیری شبانه یک سارق با ماموران کلانتری رحمت شیراز

مجروح شدن ۳ مامور انتظامی در درگیری با سارقان مسلح - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

فرمانده انتظامی استان فارس  از مأموران کلانتری ۲۶ رحمت که با جان فشانی و هوشیاری سارق منزل را دستگیر کردند، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

به گزارش اول فارس ، شب گذشته و طی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مشاهده سارق در منزلی واقع در حوزه استحفاظی کلانتری رحمت شیراز، مأموران این کلانتری به محل مورد نظر اعزام می شوند.

مأموران مشاهده می کنند که یک دستگاه موتورسیکلت در مقابل درب منزلی خالی از سکنه پارک شده و راکب موتورسیکلت که جهت سرقت وارد منزل فوق شده است، به محض مشاهده مأموران از طریق پشت بام منزل اقدام به فرار می کند.

متهم هنگام تعقیب و گریز روی پشت بام منزل با ماموران درگیر می شود که منجر به مصدومیت جزئی مأموران از ناحیه دست و پا می گردد.

در نهایت، با درایت، جان فشانی و هوشیاری مأموران انتظامی، سارق دستگیر و مقداری اموال سرقتی از قبیل  طلاجات و وسایل منزل از وی کشف می شود.

بر اساس این گزارش  سردار “رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس صبح امروز به صورت ویژه از این اقدام مأموران انتظامی تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴

اول دست آقازاده‌های دزد. اختلاصگر

ناشناس یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

دمتون گرم خواهشا دست دزد قطع کنید

محمد یکشنبه , ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

واقعا خسته نباشید کاش سارقه موتور منم دستگیر کنن العان یک هفته ساعت ۳نصف شب پیاده راه میرم تا ساعت ۴چون کارگر شهرداری هستم کسی سوار نمی کنه انشاالله همیشه سالم تندرست

Bnm2 شنبه , ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

فقط باید گفت دست مریزاد و خسته نباشید.
واقعا دمتون گرم.

آخرین اخبار