چاپ کد خبر: 20455
1 بهمن 1398

ماجرای سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در قلعه‌رئیسی/قیمت پراید باز هم رکورد شکست

یک طلا فروشی در خیابان امام خمینی(ره) روبرو بانک صادرات قلعه رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

اول فارس|حوادث کهگیلویه و بویراحمد:جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سارقان مسلح به کلاشینکف یک واحد طلافروشی را در قلعه‌رئیسی مورد دستبرد قرار دادند.

زخمی شدن 1 نفر در سرقت مسلحانه از طلافروشی قلعه‌رئیسی/سارقان متواری شدند

بر اساس این گزارش، عصر امروز سارقان مسلح به یک واحد طلافروشی در قلعه‌رئیسی مرکز بخش چاروسا دستبرد زدند.

جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص اظهار داشت: طلا فروشی در شهر قلعه رییسی عصر امروز  مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت.

کیقباد مصطفایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: این سرقت حدود ساعت ۶ عصر امروز یکم بهمن ماه از یک طلافروشی در شهر قلعه رییسی  شهرستان کهگیلویه انجام شده است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد : در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از طلا فروشی، سریعا ماموران به همراه کارگاهان ویژه کشف جرم به محل حادثه اعزام و به بررسی کم و کیف موضوع پرداختند.

وی افزود: در این سرقت مسلحانه دو نفر سارق پس از مجروح کردن صاحب طلافروشی با اسلحه کلاشینکف به وسیله یکدستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.مصطفایی در ادامه گفت: در این حادثه صاحب طلافروشی زخمی و سریعا به نزدیکترین مرکز پزشکی اعزام شد.

این مقام انتظامی گفت: پلیس  شهرستان کهگیلویه و کاراگاهان پلیس آگاهی استان تلاش و تحقیقات گسترده را برای دستگیری آنها را آغاز کرده است.

وی در پایان تصریح کرد: دستورات ویژه با هماهنگی دستگاه قضایی ، جهت تعقیب و دستگیری مجرمین، صادر شده است.

قیمت پراید باز هم رکورد شکست

قیمت پراید در اولین روز بهمن ماه با افزایشی محسوس بار دیگر به پیشروی خود ادامه داد.

اول فارس|قیمت خودرو: امروز قیمت انواع پراید در بازار با رشدی محسوس روبرو شد به طوری که بهای هر دستگاه پراید ۱۱۱ به ۶۰ میلیون تومان نزدیک شد و بهای هر دستگاه وانت پراید نیز در مرز ۶۲ میلیون تومان ایستاد تا رکوردی تازه را از خود به جای بگذارد.

هر دستگاه پراید ۱۱۱ سفید به قیمت ۵۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فایل شد. قیمت این مدل خودرو در رنگ‌هایی جز سفید نیز ۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

بهای هر دستگاه پراید ۱۳۱ نیز به ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۵۴ میلیون تومان رسیده است. سایپا ۱۳۲ یز ۵۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بازار فایل شده است.

قیمت وانت پراید نیز به ۶۲ میلیون تومان رسیده است که در قیاس با اواخر هفته گذشته افزایشی یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

قیمت انواع پراید در بازار راکد خودرو در یک هفته اخیر بین یک تا یک میلیون و هفتصد هزار تومان افزایش یافته است. فعالان بازار می‌گویند قیمتها در حالی در بازار خودرو افزایش می‌یابد که خبری از مشتری نیست و عواملی جز گرمی بازار تقاضا سبب رشد بهای خودرو شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داده است در دو ماه پیش رو قیمت‌ها با افزایش حجم تولیدات کاهش خواهد یافت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار