چاپ کد خبر: 30206
27 خرداد 1399

ماجرای سرقت کارمند بانک در استان فارس که از حساب سالخوردگان سرقت می‌کرد

دستگیری کارمند متخلف بانک که 800میلیون تومان وام های غیرقانونی داد ...

رییس پلیس فتا استان فارس گفت: فردی که نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز در جنوب فارس بود به بهانه کمک به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از حساب آنها سرقت کرد.

سرهنگ حشمت سلیمانی، سه‌شنبه بیان کرد: در پی ارجاع تعداد زیادی پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب بانکی افراد سالخورده به صورت اینترنتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اظهارات اولیه مالباختگان مطلع شدند، فردی که خود از نیروی شرکتی یکی از بانک‌های شهرستان اوز بوده به بهانه کمک کردن به افراد سالخورده برای انجام عملیات بانکی، رمز دوم را فعال و از کارت بانکی و کارت شناسایی آنها عکس گرفته و اقدام به خالی کردن حساب آنها می‌کرد.

او ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی، این فرد کلاهبردار را شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با اشاره به اینکه این فرد کلاهبردار در بازجویی به برداشت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری اقرار کرد، گفت: در بررسی‌های بیشتر مشخص شد، متهم پس از ۱۲۰ فقره کلاهبرداری اقدام به خرید طلا، تلفن همراه و لوازم خانگی از سایت‌های مختلف کرده است.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار