چاپ کد خبر: 6467
3 اردیبهشت 1398

ماجرای قتل دو زن در دلوار

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر از استان‌های امن کشور است، گفت: وقوع جرایم خشن در استان بوشهر ۱۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش اول فارس  به نقل از مهر؛ جوشن سهرابی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای بهبود وضعیت امنیتی در استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته است و شاهد بهبود شاخص‌ها هستیم.

وی از کاهش ۱۹ درصدی وقوع جرایم خشن در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طی یک ماه نخست سال جاری کشف جرایم خشن استان ۴۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر از افزایش کشف سرقت‌ها و دستگیری سارقان در سطح استان خبر داد و بیان کرد: در زمینه افزایش کشفیات جرایم در سطح استان شاهد وضعیت خوبی هستیم.

تشریح دو حادثه در دلوار

سهرابی در ارتباط با قتل رخ داده در منطقه دلوار نیز بیان کرد: این قتل در منطقه چاه تلخ رخ داده و زنی ۳۷ ساله به قتل رسید که انگیزه قاتل سرقت طلای مقتول بوده که همان روز به جرم خود اعتراف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در اتفاقی دیگر نیز جسد نیمه جان دختر جوانی بدون دخالت عامل انسانی دیگری در منطقه دلوار رها شده بود که به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منطقه انتقال داده می‌شود و اینک نیز شرایط جسمانی خوبی دارد و این دو اتفاق هیچ ارتباطی با هم ندارند.

برخورد با شایعه‌سازان

سهرابی با اشاره به اینکه انتشار شایعاتی مبنی بر ناامنی برای بانوان استان کذب است، تاکید کرد: با افرادی که در فضای مجازی اقدام به نشر دروغ، تهمت و شایعه می‌کنند برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: با تعامل مطلوب مردم و پلیس امنیت خوبی در استان برقرار است و بوشهر از استان‌های امن کشور است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار