چاپ کد خبر: 23818
25 اسفند 1398

ماجرای مرد شیرازی که برادر خود را با اسلحه کشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری فردی که با اسلحه ساچمه زنی برادر خود را کشته بود در شیراز خبر داد.

اول فارس: مجله حوادث : سرهنگ کاووس محمدی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در دو راهی “گیاه زار” این شهرستان، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه با پیکر خونین مردی ۴۴ ساله مواجه شدند که با اسلحه ساچمه زنی توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند فرد مضروب را دستگیر کنند، عنوان داشت: متهم در بازجویی فنی و تخصصی اقرار کرد که با برادرم به کوه رفته بودیم و مرحوم به همراه خودش یک قبضه اسلحه ساچمه زنی آورده بود که در میانه راه اسلحه را به من داد و خودش به روی زمین نشست که استراحت کند و من متوجه نبودم که اسلحه فشنگ دارد و مسلح می‌باشد که ناگهان انگشتم بر روی ماشه رفت و از فاصله نزدیک به وی اصابت کرد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه ساچمه زنی استفاده شده در صحنه کشف شد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ محمدی به شهروندان هشدار داد: اگر فردی از سلاح شکاری مجوز دار به صورت غیر قانونی استفاده کند مجوز آن لغو و با وی برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار