چاپ کد خبر: 15076
19 مهر 1398

ماجرای کلیپ سید باقر موسوی جهان آباد چیست؟

این کلیپ قدیمی مربوط به سخنرانی  سیدباقر موسوی جهان آباد است که در زمستان ۱۳۷۴ دیک همایش انتخاباتی ایراد شد. به گزارش اول فارس، این کلیپ قدیمی به تازگی در صفحه اینستاگرام صمد نوروزیان مشاور و مدیر تیم رسانه ای سید باقر موسوی جهان آباد  همزمان با سفراخیر وی به یاسوج منتشر شد.

در این کلیپ آقای موسوی جهان آباد همه را به وحدت و انسجام به جای برخوردهای حذفی دعوت کرده است.شنیده ها حاکی از آن است که آقای موسوی با هدف برگزاری نشستهای مشورتی با احزاب، معتمدان و ریش سفیدان و … جهت انتخاب گزینه مورد اجماع سیاسی و اقوام منطقه بویراحمد ودنا   برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم  در اسفند ۹۸ به یاسوج سفر کرده است.

برخی از رسانه ها از ایزدپناه بعنوان گزینه مورد حمایت سیدباقر موسوی جهان آباد نام میبرند که با انتخاب موسوی جهان آباد موسوم به سید باقر  به عنوان رئیس شورای اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد این احتمال می رود سید باقر  با یک تصمیم و خرد جمعی گزینه نهایی که مورد وثوق همگان باشد را در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا معرفی کند.

از سید باقرموسوی جهان آباد بعنوان پدر سیاسی جریان اصلاح طلبان شهرستان بویراحمد ودنا یاد میشود، وی که خود از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی است از محبوبیت خاصی در بین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برخوردار است.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار