چاپ کد خبر: 14045
5 مهر 1398

مادری که فرزند خود را در چاه انداخته بود در کازرون دستگیر شد

دستگیری عامل به چاه انداختن کودک 9 ساله در کازرون
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی فردی که پسر بچه ۹ ساله را داخل چاه انداخته بود دستگیر کردند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اظهار کرد: در یکم مهرماه امسال ماموران انتظامی از خبری مبنی بر مفقود شدن یک کودک ۹ ساله در یکی از روستا‌های توابع این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران به مادر این پسربچه که گم شدن او را اعلام کرده بود مظنون و تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته، مادر این کودک به جرم خود اقرار و اعلام کرد کودک خود را به دلیل شیطنت و اذیت کردن در چاه انداخته است.

او با بیان اینکه با تلاش ماموران انتظامی و اعلام ساکنان آن روستا کودک ۹ ساله در چاه کشف شد افزود: با کمک ماموران نیروی انتظامی و عوامل امدادی کودک زنده از چاه بیرون آورده شده و به بیمارستان اعزام و تحت درمان قرارگرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: مادر این کودک با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار از آن طریق روانه زندان شد.

او گفت: اخیرا فیلمی در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن این کودک از سوی سرنشینان یک دستگاه خودرو و انداخته شدن او در چاه منتشر شده است که اساسا کذب محض است و با عوامل انتشار دهنده این گونه اخبار کذب برخورد قانونی می‌شود.سرهنگ محمدی گفت: شهروندان هر گونه اخبار صحیح را از طریق خبرگزاری‌های معتبر و رسمی پیگیری کنند

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار