چاپ کد خبر: 2831
27 آذر 1397
در جشنواره ای که اسفند ماه در شیراز برگزار می شود

مادر شایسته ایران در اسفند ماه معرفی می شود

مدیرعامل بنیاد مادر گفت: در جشنواره ای که اسفند ماه در شیراز برگزار می شود، مادر شایسته ایران معرفی خواهد شد.

n83138037 72723705

به گزارش اول فارس به نقل از  ایرنا، غلامرضا محمدی روز دوشنبه اظهار داشت: ۳۴ مادر شامل ۳۳ مادر از استان های کشور و یک مادر از مادران عشایر به این جشنواره راه خواهند یافت.
وی گفت: در ادامه این جشنواره، جشنواره مادر شایسته در سطح آسیا را خواهیم داشت که دو مادر یکی از ایران و دیگری از کشورهای آسیایی به عنوان مادر شایسته معرفی می شوند.
مدیرعامل بنیاد مادر خاطرنشان کرد: مادری که در جشنواره آسیایی به عنوان مادر شایسته معرفی خواهد شد، نمونه یک مادر موفق ایرانی است و بنابراین از رسانه ها و کارشناسان می خواهیم که ما را در تعیین شاخص های انتخاب مادر شایسته ایرانی یاری کنند.
وی اعلام کرد: تلاش ما در جشنواره مادر شایسته ایرانی ترویج فرهنگ قدرشناسی از مادر و جایگاه وی در سطح ملی و بین المللی است.
محمدی تاکید کرد: رسانه ها و به خصوص ایرنا با سابقه ارزنده ای که دارد می توانند در خصوص ارتقای جایگاه مادر و معرفی آن به جامعه نقش تعیین کننده ای داشته باشند و ما را یاری کنند.
وی ادامه داد: با توجه به فعالیت فضای مجازی و همین طور اختلاف نظر و دیدگاه بین نسل ها، اعتقاد داریم که رسانه ها می توانند در انجام رسالت معنوی خود که همان ارتقای جایگاه مادر و نقش او در خانواده و جامعه است، ما را یاری دهند.
مدیرعامل بنیاد مادر با اشاره به اینکه این بنیاد وابسته به هیچ گروهی نیست و به طور مستقل کار می کند، گفت: در منشور این بنیاد که از فرمایش رسول اکرم (ص) مبنی بر اینکه «بهشت زیر پای ماردان است» برگرفته است همه مادران فارغ از رنگ، نژاد، قوم و مذهب در نظر گرفته شده اند. همه ماردان دارای جایگاه ویژه هستند و برای نهادینه کردن این امر با دانشگاه ها، رسانه ها و کارشناسان همکاری می کنیم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار