چاپ کد خبر: 21519
20 بهمن 1398

ماهواره «ظفر» در اقیانوس هند آرام گرفت/بازداشت فردی که قصد کشتن ترامپ را داشت

نتیجه تصویری برای ماهواره ظفر

ماهواره “ظفر” که امروز با ماهواره‌بر “سیمرغ” به مدار ۵۳۰ کیلومتری پرتاب شده بود، در مرحله سوم پرتاب به سرعت لازم نرسید و سقوط کرد.

به گزارش اول فارس، در ساعت ۱۹:۱۵ امروز ماهواره “ظفر یک” دانشگاه علم و صنعت با ماهواره‌بر “سیمرغ” به مدار ۵۳۰ کیلومتری پرتاب شد که موفق نبود. این ماهواره‌ در مرحله سوم نیز به دلیل اینکه به سرعت لازم نرسید، در اقیانوس هند سقوط کرد.

این ماهواره پس از ۸ دقیقه نتوانست در مدار قرار گیرد و با سرعت ۶ هزار و ۵۳۳ کیلومتر بر ساعت در ارتفاع ۵۴۱ کیلومتری باقی ماند و ارتباط زمینی آن قطع شد و به گفته وزیر ارتباطات این ماهواره در اقیانوس هند آرام گرفت.

بازداشت فردی که قصد کشتن ترامپ را داشت

پلیس آمریکا یک مرد ۲۵ ساله را که گفته بود قصد کشتن «دونالد ترامپ» رییس جمهوری این کشور را دارد، مقابل کاخ سفید بازداشت کرد.

به گزارش یکشنبه شب آسوشیتدپرس، پلیس واشنگتن اعلام کرد «راجر هجپت» به یک افسر «سرویس مخفی» مقابل کاخ سفید که مشغول گشت زنی بود، گفته که قصد «ترور» ترامپ را داشته و برای این کار «چاقویی» به همراه دارد.

بازداشت فردی که قصد کشتن ترامپ را داشت

بنا بر این گزارش، این فرد ۲۵ ساله یک اسلحه کمری بدون فشنگ نیز با خود داشت.

هنوز اطلاعاتی در مورد انگیزه این فرد برای کشتن ترامپ و محل زندگی وی منتشر نشده است.

حدود ۱۰ روز پیش رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که ۲ نفر به دلیل عبور از ایست‌های بازرسی اطراف «مارالاگو» اقامتگاه ترامپ در ایالت فلوریدا بازداشت شدند.

یک ماه پیش نیز پلیس آمریکا اعلام کرد یک ایرانی را که با خود «چاقو، قمه و کلنگ» داشته، در فاصله چهار مایلی اقامتگاه ترامپ فلوریدا دستگیر کرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار