چاپ کد خبر: 6697
11 اردیبهشت 1398
در اعتراض به ترک مکرر جلسات علنی شورای شهر از سوی ریاست شورا

مجادله لفظی تند دستغیب و مهدی حاجتی در شورای شهر شیراز

تنش در شورای شهر شیراز/ توهین دستغیب به حاجتی

به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری فارس ، یک عضو شورای شهر شیراز در اعتراض به ترک مکرر جلسات علنی شورای شهر از سوی ریاست شورا خواستار برکناری وی شد.

مهدی حاجتی ابراز داشت: رئیس شورا صلاحیت این مسئولیت را ندارد و باید در اولین جلسه نسبت به تعیین ریاست جدید با یک طرح دو فوریتی اقدام شود.

وی در اعتراض به سکوت اعضای شورای شهر و دعوت وی به سکوت گفت: در محافل خصوصی از رئیس شورا گلایه می‌کنید، اما به صورت علنی چرا صحبتی نمی‌کنید؟

 اعتراض عضو شورا موجب بازگشت احمدرضا دستغیب به صحن شورا شد.

رئیس شورا با ناراحتی در پاسخ به اعتراض عضو شورا ابراز داشت: فکر نمی‌کنم اخلاق اصلاح‌طلبی مدعیان دروغین اصلاحات این باشد که پشت سر دیگران دروغ بگویند؛ این روش اصلاحات نیست، از روش انسانیت هم نیست.

دستغیب ادامه داد: ما باید اصولی را با همدیگر به توافق برسیم و آن اصول شهرنشینی است، اینطور نیست که هرکسی به شیراز آمد خود را شهروند شیراز بداند؛ خدا پدر جهاد سازندگی را بیامرزد که ۱۰ تا پل زد تا یک عده بیایند در شهر و ادعای شهرنشینی کنند!

حاجتی این سخنان رئیس شورا را فاشیستی خواند و دستغیب در پاسخ گفت: از طرف من مشکلی نیست که سخنان من را فاشیستی بدانید، انسان‌های بی‌منطق دیگران را محکوم به فاشیست می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمدرضا دستغیب امروز در آغاز صحن علنی شورا نسبت به انتقاد یکی از رسانه‌ها در خصوص عدم حضور وی در جلسات علنی شورا واکنش نشان داده بود و نسبت به اعتراض عضو شورا هم پاسخی جز توهین نداشت.

در حالی که رئیس شورا جلسه را ترک و پایان صحن علنی شورا را اعلام کرد، اعضای شورا با ریاست ابراهیم صبوری جلسه را ادامه دادند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار