چاپ کد خبر: 14763
15 مهر 1398

مخوف‌ترین بمب افکن‌های روسیه + تصاویر

یک نشریه آمریکایی با معرفی چهار بمب افکن پیشرفته روسی به راز ماندگاری و قدرت آن‌ها پرداخت.

به گزارش اول فارس ، نشریه آمریکایی نشنال اینترست در مطلبی با پرداختن به چهار بمب افکن پیشرفته روسیه، ارتقا به همراه پیشرفت در موشک‌ها و مهمات با هدایت دقیق را رمز قدرت و برتری هواپیما‌های روسی دانست.

نشنال اینترست در این مطلب از چهار بمب افکن پیشرفته توپولوف-۹۵، توپولوف-۱۶۰، توپولوف-۲۲ ام و بمب افکن پیشرفته پاکدا به عنوان خطرناک‌ترین بمب افکن‌های روسیه نام برد.

گزارش نشنال اینترست از مخوف‌ترین بمب افکن‌های روسیه

گزارش نشنال اینترست از مخوف‌ترین بمب افکن‌های روسیه

کالیب لارسون، نویسنده این مطلب با عنوان «چهار فروند از خطرناکترین بمب افکن‌های روسی همیشه در پرواز» اینگونه استدلال کرد که برغم این حقیقت که بیشتر تجهیزات سخت افزاری روسیه میراث به جا مانده از اتحاد جماهیر شوروی است، برخی از بمب افکن‌های موجود در زرادخانه روسیه به لطف ارتقا و به روز رسانی همچنان قدرتمند هستند.

گزارش نشنال اینترست از مخوف‌ترین بمب افکن‌های روسیه

نویسنده این تحلیل درباره بمب افکن توپولوف-۹۵ به ویژگی با دوام بودن و قابلیت حمل بار‌های سنگین آن اشاره کرد. این نویسنده همچنین بمب افکن توپولوف-۲۲ ام را دارای توان حفظ بار‌های سنگین همراه با سرعت بالا معرفی کرد. به عقیده لارسون بمب افکن توپولوف-۱۶۰ (قوی سفید) به لطف ارتقای سال‌های آتی نیز همچنان قدرتمند باقی خواهند ماند.

گزارش نشنال اینترست از مخوف‌ترین بمب افکن‌های روسیه

نشنال اینترست از بمب افکن پاکدای در حال پیشرفت به عنوان کشنده‌ترین بمب افکن پنهانکار نسل بعدی یاد کرد. به نوشته این نشریه این بمب افکن به منظور جایگزینی سه بمب افکن استراتژیک که در حال حاضر در ناوگان هواپیما‌های دوربرد قرار دارند، طراحی شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار