چاپ کد خبر: 19859
20 دی 1398

میزان بارش باران در استان فارس/مدارس کدام شهرفارس روز شنبه تعطیل است؟ /تیراندازی به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی/

مدارس سپیدان به دلیل بارش برف و سرمای شدید فردا شنبه ۲۱ دی ماه تعطیل شد.

اول فارس| اخبارشهرستانهای فارس : شعبانی مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس  اظهار کرد: بنا بر درخواست رئیس اداره آموزش و پرورش و فرماندار شهرستان سپیدان و با هماهنگی و اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، همه مدارس پیش دبستانی و دوره ابتدایی شهر اردکان و بخش مرکزی این شهرستان، فردا شنبه ۲۱ دی ماه ۹۸ در نوبت صبح و عصر تعطیل هستند.

و ادامه داد: همه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم راس ساعت ۱۰ صبح و امتحانات نهایی نیز براساس برنامه قبلی اعلام شده برگزار می شود.از دیروز پنج شنبه نوزدهم دی ماه یک سامانه بارشی وارد استان فارس شده و اردکان با ۳۶ و ۸ دهم میلی متر تاکنون بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده است.

میزان بارش باران در استان فارس

مدیر کل هواشناسی فارس، میزان بارش باران در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیر کل هواشناسی استان فارس با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از دیروز پنج شنبه نوزدهم تا ظهر امروز جمعه ۲۰  دی ماه، اظهار کرد: اردکان ۳۶ و ۸ دهم، قیروکارزین ۲۹ و ۹ دهم و جهرم ۲۸ میلی متر بیشترین میزان بارندگی در سامانه اخیر تاکنون هستند.

او ادامه داد: در کازرون ۲۶ و ۹ دهم، شهرک گلستان ۲۳ و ۶ دهم، درودزن ۲۴ و ۸ دهم، فیروزآباد ۲۰ و ۴ دهم،  تخت جمشید ۱۵ و ۹ دهم، نورآباد ممسنی ۱۵ و ۵ دهم، زرقان ۱۴ و ۹ دهم، فسا ۱۳ و ۷ دهم و شیراز ۱۱ و ۷ دهم باران به ثبت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در استهبان ۱۰ و ۳ دهم، داراب ۹ و ۶ دهم، ارسنجان و خفر ۹ و  یک دهم، زرین دشت ۷ و ۶ دهم، صفاشهر ۶ و ۶ دهم، فراشبند ۶،  لامرد ۵ و ۳ دهم، سروستان ۴ و ۲ دهم، فورگ ۴ و یک دهم، نی ریز ۳ و یک دهم، بوانات ۲ و ۲ دهم،  لار یک و ۹ دهم، خنج ۶ و ۵ دهم، اقلید یک و ایزدخواست یک دهم باران باریده است.دهملایی افزود: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۴۱۸ و ۷ دهم، قیروکارزین با ۳۸۰ و ۳ دهم و لامرد با ۳۶۹ و ۲ دهم میلی متر، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

تیراندازی و زخمی شدن ۲ نفر به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از تیراندازی و زخمی شدن ۲ نفر به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی در شهرستان کازرون خبر داد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس  اظهار کرد: با اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح در خیابان قدمگاه شهرستان کازرون، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دستگاه سواری ۴۰۵ با چند نفر سرنشین به علت اختلاف بر سر تصادف جزئی به سمت ۲ نفر برادر که جلو یک مغاره ایستاده بودند اقدام به تیراندازی و سپس متواری می‌شوند.

کاووس محمدی با اشاره به اینکه هر ۲ نفر برادر بودند که بر اثر تیراندازی با اسلحه ساچمه زنی مجروح شده اند، ادامه داد: مجروحان به بیمارستان ولی عصر (عج) انتقال و وضعیت آن‌ها رضایت بخش گزارش شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه ماموران با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یکی از متهمان را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در این خصوص خودرو ضارب و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری همدستان ضارب ادامه دارد، گفت: کسانی که بخواهند باعث اخلال در نظم و امنیت در جامعه شوند پلیس برابر قانون به شدت با آنان برخورد می کند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار