چاپ کد خبر: 4285
18 بهمن 1397
امیری فرماندار شیراز شد

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز

9401052 828

محمدرضا امیری به عنوان فرماندار شیراز معرفی شد.به گزارش اول فارس، مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان فارس در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.

احمدی منش سرپرست فرمانداری شیراز در این مراسم، گفت: ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف در شیراز وجود دارد و شرایط فعلی در شان شیراز نیست.

وی اظهار امیدواری کرد: به کمک مسئولان استانی به سمت جلو حرکت کنیم و شرایط استان را بهتر از گذشته اداره کنیم.

پارسایی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی هم،  بیان کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم‌ها تلاش کنیم در پی انسجام و همدلی بین مسئولان و مردم باشیم و از تفرقه خودداری کنیم.

رضایی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: نباید به صندلی‌ها دل خوش کرد آنچنان که وقتی گرفته شود ناراحت و زمانی که داده می‌شود خوشحال شویم بلکه آنچه می‌ماند ارزش خدمتگذاری است و با مردم صادق باشیم.

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران اسبق و جدید شیراز امروز با حضور مسئولان و اصحاب رسانه استان فارس در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.در این مراسم از زحمات احمدی منش سرپرست فرمانداری شیراز تکریم و تقدیر و محمدرضا امیری به عنوان فرماندار جدید شیراز انتخاب شد.

محمدرضا امیری پیش از این فرماندار شهرستان نیریز، بخشدار، معاونت فرماندار، معاونت پشتیبانی آب و فاضلاب فارس و مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری بوده است.

وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار