چاپ کد خبر: 19152
7 دی 1398

مرگ تلخ قهرمان سابق مچ اندازی بانوان و کشته شدن چهار نفر در جاده جهرم لار

تصادف جاده جهرم – لار ۴ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت .

به گزارش اول فارس، مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم امروز شنبه ۷ دی ماه گفت: در پی برخورد یک دستگاه خاور با سواری پراید در جاده جهرم – لار، روبروی سنگ شکن دادگر ۴ سرنشین پراید کشته و راننده کامیون مصدوم شد‌ . رحمانیان افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

***

بر اساس گزارشی دیگر الهام میرزاده، قهرمان مچ اندازی که سابقه قهرمانی در مسابقات استان فارس را نیز در کارنامه داشت، در حادثه دلخراش دار فانی را وداع گفت. 

این گزارش حاکی است شامگاه سی ام دی ماه و در شب یلدا یکی از تلخ ترین شب های ورزش مچ اندازی کشورمان را شاهد بودیم. بانو الهام میرزاده، قهرمان ارزنده و صاحب نام مچ اندازی استان فارس و  کشور، طی یک سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در همین ارتباط یکی از نزدیکان این ورزشکار با اخلاق  گفت: «مسابقات انتخابی مچ اندازی استان فارس روز بیست و نهم آذر ماه در این استان برگزار شد و طبق روال سالیان اخیر، بانو الهام میرزاده نیز در این رقابت حضور داشت.»

این فعال مچ اندازی کشور در ادامه اظهار داشت: «یک روز بعد و با اتمام مسابقه، او به همراه ۳ عضو دیگر خانواده اش به سمت شهر محل سکونت خود یعنی کازرون به راه افتادند که متاسفانه در میانه راه متاسفانه دچار تصادفی تلخ می شوند.»

او در پایان گفت: «خوشبختانه بقیه اعضا خانواده این ورزشکار خوب کشورمان در سلامت کامل به سر می برند و در یک تراژدیبه تمام معنا، میرزاده در مقابل چشمان خانواده اش از دنیا رفت!»

الهام میرزاده

الهام میرزاده مچ اندازی

الهام میرزاده

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار