چاپ کد خبر: 14554
11 مهر 1398

مرگ دونفر در فسا و شیراز بر اثر دو حادثه

فرمانده انتظامی شیراز گفت: فردی در این شهرستان در یک گلخانه در ارتفاع مشغول کار بوده است که به علت برق گرفتگی به پایین سقوط و فوت می‌کند.

به گزارش اول فارس ، سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز  بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط منجر به فوت فردی در یک گلخانه در روستای “قلندری” شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی، ماموران مطلع شدند شخصی در یک گلخانه در ارتفاع مشغول کار بوده است که به دلیل برق گرفتگی به پایین سقوط و فوت می‌کند.فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با ابراز تاسف از این حادثه، از کارفرمایان و مالکان خواست نکات ایمنی در کار را رعایت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

نتیجه تصویری برای مرگ حادثه

همچنین مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا از آتش سوزی منزل در این شهرستان و مرگ یک نفر خبر داد.

گزارش اول فارس حاکی است، رحمدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا  اظهار کرد: با اعلام گزارش آتش سوزی یک واحد آپارتمانی، نیروهای آتش نشانی از ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

او با بیان اینکه در این حادثه یک زن فوت شده است، تصریح کرد: یک نفر دیگر نیز در این حادثه دچار آسیب شدید شده و در حال احیا از سوی نیروهای اورژانس قرار دارد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا اضافه کرد: برای امدادرسانی به مصدومان ۳ خودرو عملیاتی به محل اعزام شد.

او تصریح کرد: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه، با خاموش کردن آتش و انجام اقدامات لازم، از انتقال آتش به دیگر واحدهای مجتمع مسکونی خودداری کردند.

رحمدار گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

رحمدار مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فسا نیز به علت اهمیت موضوع در محل حادثه حضور داشت.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار