چاپ کد خبر: 27833
25 اردیبهشت 1399

مرگ عجیب قاتل خطرناک مرد طلافروش با اتهامات سنگین

قاتل محمد حق شناس ( جوان زرگر یزدی) صبح دیروز در زندان بر اثر سکته جان سپرد.

به گزارش اول فارس ،برادر این شخص هم که در سال ۹۵ با همدستی همدیگر اقدام به قتل محمد حق شناس کرده بودند، پس از رسیدگی مراجع قضایی و تأیید حکم دادگاه دو سال پیش به دار مجازات آویخته شده بود.

این دو برادر که عاملان قتل زرگر یزدی شناخته شده بودند در سال ۹۵ باحکم سنگینی به قصاص ، حبس ابد و ۲۴۶ سال زندان محکوم شدند.

دو بار قصاص نفس بخاطر دو  قتل عمدی، دو بار حبس ابد بابت معاونت در قتل و مجموعاً ۲۴۶سال حبس و ۵۹۴ ضربه شلاق برای عاملان قتل زرگر یزدی حکم صادر شد.

متهم ردیف اول این جنایت  که توسط دو برادر صورت گرفت، برادر بزرگتر بود که بابت دو فقره قتل عمد به دوبار قصاص نفس محکوم شد و در مجموع ۱۳۰ سال ۶ ماه نیز حبس به واسطه جرائمی همچون معاونت در سرقت  حدی، سه فقره آدم ربایی ، ایجاد جرح با چاقو ، سرقت موتورسیکلت ، شروع به اقدام به قتل ، خرید و نگهداری سلاح گرم و سرقت مقرون به آزار و همچنین مشارکت در جنایت بر میت محکوم شد.
سکته قاتل طلافروش یزدی

همچنین متهم ردیف اول محکوم به پرداخت دیه بابت ایراد جراحت و ۹۹ ضربه شلاق جهت مشارکت در سرقت مقرون به آزار و همچنین ۹۹ ضربه شلاق بابت مشارکت در جنایت بر میت و همچنین پرداخت دیه نیز حکم دیگر جرائم این متهم بوده است.

 مقام قضایی از صدور دو فقره حبس ابد برای متهم ردیف دوم که برادر کوچکتر دخیل در این جرائم است خبر داده بود و گفته بود : این متهم نیز به دو فقره حبس ابد بابت معاونت در قتل محکوم شده است و ۱۱۵سال ۶ ماه حبس نیز بابت سایر جرائمی همچون غصب عنوان مأمور نیروی انتظامی ، سه فقره آدم ربایی، معاونت در شروع به قتل، مشارکت در سرقت مقرون به آزار و بابت نگهداری و حمل سلاح گرم به عنوان حکم این متهم صادر گردید.

وی قطع ۴ انگشت بابت دو فقره سرقت حدی را نیز از دیگر موارد محکومیت این متهم بر شمرد و بیان داشت: در مجموع ۲۹۷ ضربه شلاق بابت چند مورد سرقت و همچنین مشارکت در جنایت بر میت و همچنین پرداخت دیه از دیگر محکومیت های این متهم است .

شایان ذکر است در دادگاه کیفری ۲ یزد با ریاست علی محمد شهیدی فر و با حضور سید محمد سرمه چشم به عنوان مستشار به عنوان دادگاه صالحه به دیگر جرائم و سوابق شرارت بار این دو برادر که در استان های دیگر مرتکب شده بودند و توانسته بودند و از چنگال قانون  فرار کنند، نیز رسیدگی شده بود.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار