چاپ کد خبر: 553
14 مهر 1397
بر اساس حکمی از سوی مدیرکل آموزش وپرورش استان فارس

معاون جدید سواد آموزی آموزش وپرورش فارس منصوب شد

در مراسم تودیع ومعارفه معاونین سابق و تازه ،  مدیر کل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی استان، در سایه تعامل بیشتر با همه نهاد ها و سازمان های فارس تاکید کرد.علی عسکر نجفی در آیین تکریم و معارفه معاونین سابق و جدید سواد این اداره کل، گفت: سواد آموزی از نگاه مسئولین ، بویژه مسئولین آموزش و پرورش بسیار مهم است .

به گزارش اول فارس | avalfars > فرهنگی ، مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: باز کردن چشم مردم به دانایی و قرار دادن چراغ سواد در مسیر آنها برای ساخت آینده ای بهتر و تغییر نگاه آنها به زندگی ،در بیان اهمیت سواد آموزی کافی است و باید خدمات انجام شده در این حوزه را حفظ نمود و قدر دانست.

وی کسب رتبه های برتر کشوری توسط سواد آموزی فارس در سال های اخیر را ناشی از مدیریت صحیح در این حوزه دانست و گفت: پی گیری مستمر امور سواد آموزی استان ، کار جهادی و بی وقفه از ویژگی های بارز معاون سابق سواد آموزی فارس بود که حاصل آن توفیق فارس در سطح کشور بود.

نجفی از تلاش های کارکنان حوزه سواد آموزی در سطح اداره کل و سایر ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس تقدیر کرد و گفت: باید تلاش کرد تا با ایجاد تعامل موثر و سازنده بین این حوزه ، با مجموعه آموزش و پرورش و سایر ادارات و نهاد های سطح استان، نسبت به شتاب بخشی فعالیت های سواد آموزی فارس اقدام کرد.

تودیع و معارف

وی آموزش سواد به جامعه عشایری استان را یکی از اولویت های مهم سواد آموزی فارس اعلام کرد و گفت:در طول دوران گذشته ، این قشر از جامعه به دلیل شرایط سخت زندگی ،علی رغم تلاش های صورت گرفته بیشتر از سایر اقشار از خدمات آموزش و پرورش بی بهره بوده اند و لازم است با برنامه ریزی مطلوب،ضمن تداوم فعالیت های گذشته، توجه ویژه ای به موضوع سواد آموزی عشایر شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات عیسی ملک پور به عنوان معاون سابق سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس، دکتر بهزاد نوروزی چگینی به این سمت منصوب شد.

نوروزی که دانش آموخته دکترای دانشگاه علامه طباطبایی تهران می باشد، در سال های اخیر در حوزه سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس مشغول به خدمت بوده و در ماه های اخیر نیز سرپرستی این معاونت را بر عهده داشته است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار