چاپ کد خبر: 2250
12 آذر 1397

نظرات داور شیرازی پس از انتخابش برای قضاوت جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپا

داور مسابقات فوتسال بانوان ملت‌های اروپا گفت: فیفا به توانایی داوران ایرانی پی برده است.

نظرات داور شیرازی پس از انتخابش برای قضاوت جام ملت‌های فوتسال بانوان اروپابه گزارش اول فارس ، زری فتحی داور شیرازی پس از انتخابش برای قضاوت در مسابقات فوتسال بانوان ملت‌های اروپا در گفتگو با خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: خیلی خوشحالم که اتفاق جدیدی برای داوران فوتبال بانوان افتاده است و برایم بسیار لذت بخش است که دلیل این اتفاق من و گلاره ناظمی هستیم.

وی بیان کرد: از زمانی که در لیست داوران بین المللی قرار گرفتم، بازی‌های داخل سالن، جام ملت‌های فوتسال آسیا و دانشجویان جهان را قضاوت کردم که هر کدام به نوعی تجربه و شیرینی خاص خودشان را داشتند که در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۱۸ – تایلند توانستم بازی رده بندی را سوت بزنم.

داور بین المللی فوتسال کشورمان گفت: امیدوارم بتوانم برای این ابلاغ نماینده شایسته‌ای از سوی جامعهداوری فوتسال بانوان ایران در پرتغال باشم و تمام تلاشم را در این زمینه انجام خواهم داد. همیشه یکی از آرزوهام این بود که بتوانم مسابقات خارج از آسیا را قضاوت کنم که خوشبختانه به این هدفم رسیدم و امیدوارم قضاوت در این رقابت‌ها پایه گذار برای مسابقات جهانی باشد.

فتحی با اشاره به اینکه فیفا و‌ای اف سی به توان داوران ایرانی پی برده اند گفت: اینکه فیفا و حتی اروپا به توانایی داوران ما پی برده اند و اینکه ما می‌توانیم نام کشور ایران را به رخ همه بکشیم در واقع این حس بسیار لذت بخش و وصف نشدنی است.

وی تصریح کرد: جا دارد از همه داوران بانوان کشورم که پا به پای ما آمدند تشکر ویژه‌ای داشته باشم. همچنین از فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، هیات فوتبال استان فارس و خانواده ام که در این راه من را تنها نگذاشتند و حمایت کردند، تشکر کنم.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار