چاپ کد خبر: 7233
22 اردیبهشت 1398

نظر مهدی حاجتی در مورد درگیری شهرداری شیراز و محیط زیست فارس

عضو شورای شهر و ناظر منطقه یک شهرداری شیراز معتقد است که موضوع مورد اختلاف شهرداری و اداره‌کل محیط زیست استان فارس گرفتار چند منطق مجزا شده است .

به گزارش اول فارس از شیراز، در واکنش به درگیری نیروهای شهرداری منطقه یک شیراز و اداره‌کل محیط زیست استان روز پنج‌شنبه ۱۹ اردیبهشت مبنی بر هرس درختان و بروز اختلاف میان این دو مجموعه، خاطرنشان کرد: برخی از درختان خارج از فصل خزان، خشکی برگ ‎ های انها مشخص می‎شود که در این صورت امکان هرس شدن شاخ و برگ‌ها در تمام طول فصول قابل انجام است .

وی با تصریح بر اینکه نیروهای شهرداری در یک حوزه دچار ناآگاهی بودند و متوجه این مهم نشدند که درختان بلندی مانند نخل مامن پرندگان محسوب می ‎ شود، افزود: همیشه در شیراز به دلیل وجود درختانی که شرح توصیف آنها ذکر شد، هرس انجام می ‎ شود .

عضو شورای شهر و ناظر منطقه یک شهرداری شیراز با بیان اینکه دوستان شهرداری مدعی هستند که اداره ‎ کل محیط زیست انتقام جویانه در پاسخ به موضوع دیگری با نیروهای شهرداری در مسئله هرس درختان برخورد کرده ‎ اند، خاطرنشان کرد: اگر این کار انجام شده باشد، رفتار دوگانه ‎ ای از محیط زیست سر زده است .

حاجتی با اشاره به اینکه تذکراتی به نیروهای شهرداری منطقه یک داده شده، مجددا تاکید کرد که اگر اداره ‎ کل محیط زیست استان فارس اولین بار است که نسبت به هرس درختان عکس‌العمل نشان داده، جای تامل دارد!

عضو شورای اسلامی شهر شیراز عنوان کرد: منازعه حقوقی بین اداره‌کل محیط زیست استان فارس و شهرداری منطقه یک شیراز شکل گرفته است.

منبع:ایسنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار