چاپ کد خبر: 37036
5 آبان 1399

نظر پلیس آگاهی در باره کشف اجساد دو نوجوان در بندر عباس

جزئیات کشف جسد دو کودک در بندرعباس

جسد دو کودک ظهر دیروز در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی در محدوده دوراهی ایسینی شهر بندرعباس کشف شد.

به گزارش اول فارس، جسد بی‌جان دو نوجوان ۱۴ و ۱۲ ساله ظهر رزو گذشته در یکی از آبگیرهای پیرامون بلوار شهید رجایی بندرعباس در محدوده دوراهی ایسنی کشف شد.

بنابر اعلام منابع موثق، این دو کودک یکی به نام حسین و دیگر به نام علی اکبر متولد ۸۷ و ۸۵ اهل محله شیر اول بندرعباس بوده‌اند که از روز ۵شنبه هفته گذشته از حوالی صبح از منزل خارج شده و دیگر مراجعت نکردند تا این که پیکر بی جان آنها ظهر امروز یک شنبه ۴ آبان ماه از سوی اهالی محله دوراهی ایسینی پیدا شده و پس از اطلاع به آتش‌نشانی و نیروی انتظامی از آبگیر خارج و به پزشکی قانونی منتقل شده‌اند. پلیس آگاهی در حال بررسی ابعاد مختلف موضوع است.

منطقه‌ای که جسد کودکان در آن پیدا شده، منطقه‌ای نسبتا صعب العبور است و نوع آبی که در آن یافت شده‌اند نیز آب پاک و زلالی که انگیزه شناکردن در افراد ایجاد کند، نیست و لذا ابعاد دیگری از موضوع را در اذهان تداعی می‌کند.

جسد نوجوان بندر عباسی

بر اساس این گزارش ، رئیس پلیس آگاهی هرمزگان ضمن تایید کشف جسد ۲نوجوان در یک آب آنبار یا آبگیر شهری بندرعباس گفت: در بررسی میدانی صحنه وقوع حادثه، هیچ گونه شواهدی مبنی بر وقوع قتل بدست نیامده است.

به گزارش اول فارس به نقل از سایت پلیس؛ سرهنگ عبدالمجید کرمی افزود: در تحقیقات از خانواده این دو نوجوان مشخص شد، “حسین” و “علی اکبر با یکدیگر سابقه دوستی داشته اند و از روز پنجشنبه هفته گذشته از منزل خارج و مفقود شده اند.

وی ادامه داد: اجساد این ۲نوجوان توسط مردم در یکی از آبگیرهای اطراف بلوار شهید رجایی بندرعباس در محدوده دوراهی ایسنی کشف شد.

سرهنگ کرمی اضافه کرد: طبق گفته‌های خانواده‌ها، این ۲نوجوان به گرفتن و نگهداری پرندگان علاقمند بوده اند و آبگیر یاد شده نیز محل تجمع پرندگان بوده است.

وی اظهار داشت: این آبگیر به صورت گل و لای عمیق در آمده بود و اولین فرضیه غرق شدن و خفگی این ۲ نوجوان است.

وی تصریح کرد: علت نهایی فوت پس از دریافت نظریه کتبی پزشک قانونی ناشی از کالبدشکافی اطلاع رسانی می‌شود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار