چاپ کد خبر: 15289
22 مهر 1398

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان: دستان پاک «رئیسی» را باید بوسید

نتیجه تصویری برای اصغر مسعودی

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دستان پاک رئیسی را که می‌خواهد دستان ناپاک را از بازو قطع کند باید بوسید.

به گزارش اول فارس ، اصغر مسعودی در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد:  کرامت زائران در مرز مهران حفظ نشد تعداد زائران سه برابر اما امکانات و وسایل نصف شده است. این در حالی است که قیام امام حسین (ع) بر اساس فریاد عدالت خواهی بوده است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اختلافات و اتفاقات منطقه خاورمیانه گفت: امروز مسلمانان توسط دولت‌های مسلمان به خاک و خون کشیده می‌شوند. صد هزار کودک یمنی کشته و هزاران کُرد آواره شده‌اند ملت‌های مسلمانان بدانند که آمریکا شریک مطمئنی برای آنها نخواهد بود.

نماینده مردم نی‌ریز و استبهان در مجلس شورای اسلامی  ادامه داد: فشار حداکثری، مقاومت حداکثری را رقم می‌زند. انصارالله با قدرت انباشت مقاومت، سعودی‌ها را در باتلاق یمن گرفتار کرد.

مسعودی با تاکید بر وظیفه نظارتی دستگاه‌های مختلف گفت: اگر عدالت نباشد، عافیت و امنیت به مسلخ می‌رود. اگر قوه مجریه با نظارت سازمان یافته از بروز رشد فساد پیشگیری کند و اگر مجلس به وظیفه نظارتی خود  عمل کند و اگر قوه قضاییه با کارشناسان قاطع و پاکدامن، مجرمین و عناصر آلوده را از سر راه تعالی کشور بردارد امید به اعتماد افزون می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز دستان پاک رئیسی را که می‌خواهد دستان ناپاک را از بازو قطع کند باید بوسید. مقام و موقعیت نیز نباید مانع رسیدگی به فساد شود. قطع دست از بازو یعنی پرداخت به ریشه‌ها و ام الفسادها و امنیت مدیران درستکار و خدمتگزار.

مسعودی با استناد به گزارش دیوان محاسبات در سال ۹۶ اظهار کرد: شرکتی ۱۵ میلیون یورو سود خالص داشته و هیچ مبلغی به عنوان سهم دولت به خزانه واریز نکرده است. شرکتی از باب حق انتفاع سنوات ۱۸۴۷ میلیارد تومان بدهی دارد. میلیاردها تومان مانده مطالبات صنایع ایران از شرکت‌های حقیقی و حقوقی وصول نشده است.

نماینده مردم استبهان در مجلس شورای اسلامی  خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قانون معادن اجرا نمی‌شود. حق محرومین از معدن، گرد و خاک و آزردگی است . آقای روحانی! گره‌های اشتغال باز نمی‌شود کارگزاران خود را ارباب می‌دانند و ارباب رجوع مرجوع می‌شود.

مسعودی در ادامه نطق خود خطاب به وزیر نیرو، راه و شهرسازی و ارتباطات گفت: مراسم پیاده روی میلیونی اربعین ثابت کرد  که جاده سازی راه سختی نیست، ارسال اینترنت به نقاط دور دست ممکن است تامین داروی چند میلیون نفر ممکن است. پاسپورت را یک ساعت می‌توان صادر کرد و آب میلیون‌ها نفر را تامین کرد.

وی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: محصولی که با خون دل تولید می‌شود به تاراج می‌رود با ایجاد سامانه آنلاین و برخط ثبت مقدار کشت و ظرفیت نیاز آن آشفته بازار تولید را سامان دهید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار