چاپ کد خبر: 1512
9 آبان 1397

نمایندگان استان برای معرفی” استاندار جدید فارس “به تفاهم ‌نرسیده‌اند

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه مجمع نمایندگان فارس برای معرفی فردی به عنوان استاندار به تفاهم ‌نرسیده‌اند، گفت: با توجه به حساسیتی که انتخاب استاندار جدید فارس وجود دارد ممکن است که استانداری فارس مدتی به صورت سرپرستی اداره شود‌.

به‌گزارش” اول فارس ” از شیراز، مسعود رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه استان‌های زیادی پس از اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان بدون استاندار خواهند شد و حساسیت زیادی که این پست دارد حدس می‌زنم که استاندار جدید فارس معرفی نشود و ممکن است که استانداری فارس یک الی دو ماه به صورت سرپرستی اداره شود‌.

وی گفت: یکی از معاون‌های استانداری پس از بازنشسته شدن استاندار فعلی به عنوان سرپرست معرفی خواهد شد و این در حالی است که سرپرست استانداری به عنوان استاندار معرفی نخواهد شد.

نماینده مردم شیراز در ‌مجلس شورای اسلامی در خصوص کاندیدا‌های استانداری فارس نیز عنوان کرد: بیش از ۱۶ نفر‌ معرفی شده‌اند برخی از طریق نمایندگان و برخی نیز خودشان رزومه ارسال کرده‌اند اما مجمع نمایندگان و نمایندگان استان هنوز برای معرفی فردی به عنوان استاندار به تفاهم نرسیده‌اند ولی نگاه اینگونه است که استاندار فارس بومی باشد.

وی با بیان اینکه آقای رجبی نماینده مردم شیراز د ر‌مجلس شورای اسلامی بسیار مورد توجه بود و با توجه به اینکه برخی از نمایندگان علاقه‌مند بودند ایشان به عنوان استاندار معرفی شوند اما خودشان نپذیرفته‌اند و علاقه‌ای به این سمت نداشتند، گفت: نماینده مردم آباده نیز ابراز علاقه کردند اما پس از مدتی خودشان منصرف شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار