چاپ کد خبر: 10141
27 تیر 1398

نیاز فوری به گروه‌های خونی در فارس

مردم برای تهیه خون گروه‌های خونی O و A مثبت و منفی اقدام کنند.

نیاز فوری به گروه‌های خونی در فارس
مدیر کل انتقال خون فارس  از مردم خواست با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خونی در استان، خون و پلاسمای مورد نیاز بیماران را تامین کنند.
به گزارش اول فارس ، مسعود ترابی با بیان این که ذخایر خونی کاهش یافته است افزود: با توجه به شرایط جوی و افزایش دما، مراکز درمانی هم با کاهش در ذخایر خونی مواجه شده اند.
وی گفت: هم اکنون ذخیره خون فارس به شدت کاهش یافته است و برای گروه‌های خونی O و A مثبت و منفی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است.
مدیر کل انتقال خون فارس با بیان این که همه پایگاه‌های انتقال خون آماده دریافت خون‌های اهدایی هستند افزود: پایگاه انتقال خون قصردشت شیراز، واقع در منطقه آسیاب قوامی همه روزه در دو نوبت آماده خون گیری از داوطلبان است.
ترابی گفت: افزون براین پایگاه انتقال خون بیمارستان نمازی همه روز‌های هفته از ۸ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به خون گیری می‌پردازد.
وی گفت: پایگاه خون گیری میدان ولیعصر واقع در بوستان ولیعصر در شرق شیراز صبح‌ها از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه آماده خون گیری از همشهریان است.
مدیرکل انتقال خون فارس افزود: همه مراکز سازمان انتقال خون در شهرستان‌های فارس هم پذیرای افرادی است که با اهدای خون خود زندگی را به دیگران هدیه می‌بخشند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار