چاپ کد خبر: 8791
23 خرداد 1398
رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد خاطرنشان کرد:

هزینه عمل دیسک کمر در شیراز ۱۵ تا ۲۵ میلیون در بیمارستان لامرد ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان

رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد از پیشرفت ۸۰ درصدی بیمارستان جدید لامرد خبر داد.

پیشرفت 80 درصدی بیمارستان جدید لامرد

به گزارش اول فارس ، فریبرز غفار پسند  بابیان اینکه ازنظر اعتبار سنجی وزارت بهداشت و درمان بیمارستان لامرد جزء بیمارستان‌های درجه‌یک محسوب می‌شود، اظهار داشت: در چند سال آینده با رفع مشکلات و افتتاح مراکز جدید که به بیمارستان الحاق خواهد شد درجه عالی نیز کسب می‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید لامرد نیز افزود: این بیمارستان دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد است که بخش‌های ویژه، بستری، جراحی، اطفال، داخلی، اتفاقات، آزمایشگاه، فیزیوتراپی و رادیولوژی به اتمام رسیده و بخش‌های اتاق عمل و زایشگاه نیز به‌زودی شروع به کار می‌شود.

رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد خاطرنشان کرد: نمای ساختمان بیمارستان نیز ۷۰ درصد پیشرفت داشته و محوطه‌سازی بیمارستان به‌زودی آغاز می‌شود.

غفار پسند در مورد زمان افتتاح بیمارستان جدید لامرد نیز ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که در شهریورماه سال جاری و همزمان با آغاز هفته دولت فاز اول بیمارستان جدید با حضور رئیس‌جمهور افتتاح شود.

این مسوول اضافه کرد: تعهد وزارت بهداشت برای تجهیز بیمارستان جدید ۲۵ میلیارد تومان بوده که با افزایش تورم و نرخ ارز این رقم به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است که تا کنون ۲۰ میلیارد تومان آن تأمین اعتبارشده و بخش موتورخانه آن نیز خریداری‌ و به‌زودی نصب می‌شود.

وی ابراز داشت: تجهیزات بیمارستان جدید لامرد ۲ و نیم برابر بیمارستان فعلی است که دارای ۱۶۰ تخت بستری، ۸ تخت بخش ویژه سی.سی.یو، ۸ تخت ویژه ای.سی.یو، ۶ تخت ان. ای.سی.یو بوده و دارای ۴ اتاق عمل فعال به همراه ۸ اتاق بخش زایشگاه مدرن همراه با ریکاوری است.

رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد با اشاره به اینکه در بخش بستری اتاق‌های خصوصی و عمومی احداث‌شده و دارای دو بخش اداری است، عنوان کرد: این بیمارستان نیاز شهرستان‌های لامرد و مُهر و شهرستان‌های اطراف برای خدمات تخصصی را تأمین می‌کند.

غفار پسند تصریح کرد: در طرح توسعه بیمارستان جدید لامرد آزمایشگاه تخصصی نیز وجود دارد که در سال جاری یک متخصص آزمایشگاهی نیز به بیمارستان اضافه و آزمایش‌های تخصصی با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت افتتاح دستگاه ام.آر.ای نیز گفت: ساختمان بخش ام.آر. ای نیز دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد است که مراحل نصب دستگاه دو هفته به طول خواهید انجامید و پس از تأمین نیروی انسانی از ابتدای مردادماه سال جاری این بخش با حضور وزیر بهداشت و درمان راه‌اندازی می‌شود.

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) لامرد اضافه کرد: این دستگاه توانایی‌ ام.آر.ای ویدویی قلب، ریه، مغز و نخاع را دارد که با راه‌اندازی آن نیاز مردم برای رفتن به شهرستان‌های دیگر رفع می‌شود.

غفار پسند با اشاره به اینکه دستگاه ماموگرافی برای مرکز غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان نیز خریداری‌شده و به‌زودی نصب می‌شود، گفت: برنامه غربالگری سرطان سینه برای زنان انجام می‌شود و تا چند ماه آینده دستگاه تراکم استخوان که در خصوص میزان پوکی استخوان نیز نصب خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که از سال آینده نیز فوق تخصص گوارش در بیمارستان لامرد حضور پیدا کند.

رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد در خصوص وضعیت بیمارستان قدیم این شهرستان پس از افتتاح بیمارستان جدید نیز عنوان کرد: بیمارستان قدیم به‌تدریج ظرف یک تا دو سال بعد بازسازی و بخش‌های جدیدی مانند جراحی گوش، حلق و بینی، چشم‌ پزشکی و روان‌ پزشکی در آن راه‌اندازی می‌شود.

غفار پسند با اعلام اینکه بخش جراحی مغز و اعصاب بیمارستان لامرد بسیار فعال‌تر از بیمارستان‌های هم‌جوار است بیان داشت: به‌طور مثال عمل دیسک کمر که در شیراز با هزینه ۱۵ تا ۲۵ میلیون تومان انجام می‌شود در بیمارستان لامرد با ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از آذرماه ۹۷ تاکنون ۲۵۰ جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان لامرد انجام‌که از این تعداد ۹ تومور مغزی پیچیده، ۴ مورد تومور نخاع و۱۹۰ عمل جراحی ستون فقرات تخصصی نیز انجام‌شده است.

رئیس بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) لامرد گفت: ازنظر جراحی مغز و اعصاب بسیار جلوتر هستیم و در هرماه ۴۰ عمل مغز و اعصاب انجام می‌شود که سطح کیفیت نیز بالا است.”منبع:خبرگزاری فارس”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

شهسوار جمعه , ۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

ممنون از شما در کشور ما طبق قانون بیمارستان خصوصی نباید باشد ولی ۲۵ م برای یک جراجی این درمان است یا کاسبی /وددیگر سوال من این است که چر ا جراحی لیرز پلاسما در تسخیر بخش خصوصی میباشد هرجا برای جراحی لیزری در اینترنت سرچ میکنم بخش خصوصی وخصوصی وفقط پول

آخرین اخبار