چاپ کد خبر: 2126
10 آذر 1397

هفته فرهنگی شهر صدرا آغاز شد

2969157

 مدیر عامل شهر جدید صدرا صبح شنبه در مراسم آغاز هفته فرهنگی صدرا، گفت: موضوع شهر و مدیریت شهری به غیر از مسئله مهندسی، موضوع فرهنگ است که در صدرا کمتر مورد توجه بود.

به گزارش اول فارس ،خلیل حاجی پور ادامه داد: رویدادهای فرهنگی شخصیت یک شهر را شکل می دهد که ما در شهر صدرا این مهم را مد نظر قرار داده ایم که موجب مشارکت های مردمی شود.

وی افزود: در راستای این کار سال گذشته مسابقه ملی معماری برگزار شد و طرح جامع هویت بخشی شهر صدرا را با دانشگاه هماهنگ کردیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر صدرا یادآور شد: شهر صدرا موزائیکی از قومیت های مختلف است که ارائه برنامه های فرهنگی در آن بسیار مهم است.

حاجی پور تصریح کرد: ارتقای سطح آگاهی جامعه و مطالبه در خصوص سطح فضای شهری و ترویج نگاه کیفی به طرح های اجرایی از اهداف برگزاری جشنواره فیلم و عکس شهروندان شهرهای جدید بود.

وی ادامه داد: ۹۰ آثر از نقاشان معاصر کشور نیز به نمایش گذاشته می شود ضمن اینکه شهرهای دیگر نیز درخواست این میزبانی را داشتند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا یادآور شد: این جشنواره و رویدادهای آن زمینه ساز رویدادهای فرهنگی و اجتماعی است که به روح و روان شهر توجه می شود.

حاجی پور تاکید کرد: به زودی هتل پنج ستاره در صدرا نیز افتتاح خواهد شد که فرصتی برای توسعه گردشگری در این شهر جدید است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار