چاپ کد خبر: 8272
11 خرداد 1398

هفته هجدهم و سومین پیروزی خلیج فارس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته هجدهم و سومین پیروزی خلیج فارس شیراز در لیگ برتر فوتبال بانوان

به گزارش اول فارس از شیراز، در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران ۱۲ تیم حضور دارند که تاکنون ۱۸ هفته از مسابقات آن برگزار شده است. هفته هجدهم با ۶ دیدار در  شامگاه ۱۰ خرداد برگزار شد.

براساس برنامه این هفته همیاری ارومیه با راهیاب ملل مریوان،  شهرداری بم با ملوان بندر انزلی، پالایش گاز ایلام با شهرداری سیرجان، ذوب آهن اصفهان با آذرخش تهران، پارس جنوبی بوشهر با سپاهان اصفهان و خلیج فارس شیراز با سپیدار قائم شهر به رقابت پرداختند.

تیم خلیج فارس تنها نماینده استان فارس در لیگ برتر فوتبال بانوان است که در این دوره لیگ نتایج خوبی کسب نکرد اما در ۳ بازی آخر نشان داد که می‌تواند پیروز میدان باشد. این تیم با ۱۸ بازی، ۳ برد، ۳ مساوی، ۱۲ باخت و ۱۲ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم در نیم فصل نخست این دوره از لیگ به دلیل مشکلات مالی و استفاده از بازیکنان جوان و کم تجربه نتایج خوبی کسب نکرد و تا مرز از دست دادن امتیاز از لیگ برتر پیش رفت.

در نیم فصل دوم این تیم به صورت رسمی تحت حمایت لران زاگرس قرار گرفت و پس از آن با عنوان « لران زاگرس» در جدول لیگ قرار گرفته و تنها تیمی است که با نام ۲ باشگاه در یک فصل بازی می‌کند.

در هفته هجدهم این تیم در ورزشگاه پارس شیراز به دیدار سپیدار قائم شهر رفت  و موفق شد با نتیجه ۲ بریک سپیدار قائم شهر را شکست داد. مائده جعفری، حبیبه ربوی، مرضیه بهداروند و فاطمه نصیری داوران این بازی بودند.

در ابتدا سپیدار قائم‌شهر با تک گل زینب اسماعیلی پیش افتاده بود اما در نهایت بازی را به میزبان واگذار کرد. فاطمه صفا راستگو و مریم قدرت گل‌های تیم شیراز را به ثمر رساندند.

تیم خلیج فارس شیراز علاوه بر تغییر نام در میانه لیگ با اتفاقات دیگری نیز روبه‌رو بود که نمونه آن حاشیه‌های هفته هفدهم است. در هفته هفدهم این تیم مقابل پالایش گاز ایلام قرار گرفت و با نتیجه یک بر صفر از مقابل این تیم گذشت اما پس از بازی در رختکن درگیری بین این دو تیم رخ داد که پای کمیته انضباطی را نیز به بازی‌های لیگ باز کرد.

براساس ادعاهای مطرح شده پس از بازی بازیکنان تیم گاز با ماموران ورزشگاه درگیر شده که منجر به زد و خورد از دو سو شده است. علاوه بر آن در رختکن نیز در نتیجه این درگیری شکسته است.

هیئت فوتبال فارس مستندات خود را به کمیته انضباطی اعلام کرده و در حال حاضر دو تیم منتظر اعلام نظر نهایی از سوی کمیته انضباطی هستند.

این تیم در هفته نوزدهم باید مقابل شهرداری سیرجان بازی کند.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار