چاپ کد خبر: 25861
21 فروردین 1399

هیئت مدیره جدید مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه فارس معرفی شدند

با حضور رئیس کل دادگستری استان فارس، هیئت مدیره جدید مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه معرفی شدند.

به گزارش اول فارس، در این جلسه که ‌در سالن جلسات دادگستری کل استان فارس با حضور اعضای هیئت نظارت از جمله سید عبدالمهدی موسوی، اشرافی و قربانی برگزار شد، حجت الاسلام  سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس با تبریک نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در دوره‌های گذشته، اظهار امیدواری کرد در دوره فعالیت هیئت مدیره جدید نیز هماهنگی و تعامل مرکز کارشناسان و مجموعه قضایی استان بیش از پیش گسترش یابد.

وی اعضای هیئت مدیره را افرادی فرهیخته دانست و از آنان خواست: با ایجاد رقابت همگام با تحولات قوه قضائیه  نظارت بر عملکرد کارشناسان و انجام امورات معاضدتی و انجام آموزش‌های مورد نیاز، زمینه ساز جاری شدن خیر و برکت باشند.

11685802 163

در ادامه این نشست، بهنام نژند بر اساس ماده ۲۲ قانون انتخابات گزارش عملکرد هیئت مدیره دوره چهارم را  با تایید بازرسان مرکز قرائت کرد.

پس از آن انتخابات برگزار و در  این نشست، آقایان محمد حسین میرشکاری به عنوان ریئس هیئت مدیره ،  فریبرز گلی‌پور به عنوان نائب رئیس، علیرضا علی‌بیگی به عنوان مسئول امور مالی ، علیرضا کشتکاران به سمت دبیر هیئت مدیره ، محمد جواد عسکری، مهرداد کرمی و اسفندیار فرهمند اعضای هیئت مدیره و همچنین ابراهیم حفار و اسماعیل خوشبخت نیز به عنوان بازرس برگزیده و احکام خود را از ریئس کل دادگستری استان فارس دریافت کردند.

 بر اساس ماده ۲۱ اساسنامه مصوب هیات مدیره مناطق مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه ، هیئت مدیره هر منطقه از بین خود یک نفر رئیس، یک نفر نائب رئیس،‌ یک نفر دبیر و یک نفر خزانه‌‌دار و مسئول امور مالی را انتخاب می‌‌کند.

 رئیس هیئت مدیره منطقه به انتخاب اکثریت اعضای هیئت خواهد بود و حکم آن به وسیله رئیس مرکز، پس از تأیید رئیس کل دادگستری استان، محل، منطقه و تصویب هیئت اجرائی صادر می‌شود.

مرکزکارشناسان رسمی قوه قضائیه دارای ۵۳۳ کارشناس رسمی در ۵۶ رشته است که از سال ۱۳۸۶ شروع به فعالیت کرده و امروز به عنوان یکی از بازوهای اصلی بدنه کارشناسی رسمی دادگستری محسوب می‌شود.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار