وزیر امور خارجه برای مناظره به دانشگاه شیراز دعوت شد

وزیر امور خارجه از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز برای حضور در مناظره‌ای پیرامون سیاست‌های خارجی دعوت شد.به گزارش اول فارس به نقل از خبرگزاری آنا، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در نامه‌ای خطاب به محمدجواد ظریف از وی برای حضور در این دانشگاه و مناظره با سیدمحمود نبویان نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

در ابتدای این نامه خطاب به ظریف آمده است: به استحضار حضرتعالی می‌رسانیم در تاریخ ۲۲ آبان مناظره‌ای با موضوع سیاست خارجه دولت تدبیر و امید و معاهدات بین‌المللی بین محمدعلی وکیلی و سید محمود نبویان به میزبانی بسیج دانشجویی در دانشگاه شیراز صورت گرفت و با استقبال دانشجویان مواجه شد.

در ادامه عنوان شده است: در این جلسه که با هدف روشنگری مسائل مطرح شده در سطح جامعه همانند CFT وFATF برگزار شد با توجه به مطرح شدن نکاتی توسط نبویان مبنی بر ادعای استرداد سردار سلیمانی و واکنش جنابعالی به این موضوع و لزوم اقناع دانشجویان، بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز آمادگی خود را برای برگزاری جلسه‌ای با حضور طرفین در جمع دانشجویان اعلام کرده و از شما به‌عنوان وزیر امور خارجه برای شرکت در این گفتگو دعوت به‌عمل می‌آورد. باشد که حضور شما در جمع نخبگانی دانشجویان دانشگاه شیراز زمینه‌ساز تعاملی نو بین دولت و دانشجویان باشد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار