چاپ کد خبر: 25334
13 فروردین 1399

وضعیت خیابانها ومعابر فارس در روز طبیعت

محدودیت‌های تردد، موجب کاهش عبور و مرور در جاده‌های فارس شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس

به گزارش اول فارس، با اعمال محدودیت‌های تردد در جاده‌ها و تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های فارس عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی شهر‌ها و روستا‌ها و منتهی به تفرجگاه‌ها و اماکن طبیعی استان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همزمان با ۱۳ فروردین (روز طبیعت) حضور در مناطق تفریحی، تفرجگاه ها، بوستان‌ها و پارک‌های سراسر این استان با هدف مقابله با ویروس کرونا ممنوع است.

سردار رهام بخش حبیبی ادامه داد: همه راه‌های ارتباطی منتهی به تفرجگاه ها، پارک‌ها و مراکز تفریحی استان مسدود است و این مسیر‌ها با استقرار نیرو‌های انتظامی کنترل می‌شود.

او با بیان اینکه عوامل انتظامی از ورود مردم و خودرو‌های آن‌ها به تفرجگاه‌ها جلوگیری خواهند کرد، افزود: نیروی انتظامی مانند سایر دستگاه‌ها در کنار کادر پزشکی و درمانی برای شکست ویروس کرونا فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

حبیبی اضافه کرد: پلیس برابر قانون و همچنین در قالب اجرای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا با کسانی که به این ممنوعیت‌ها بی‌توجه باشند برخورد قانونی می‌کند و ضمن اعمال قانون به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان، خودرو این افراد را نیز به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف خواهد کرد.

 عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار