وضعیت شیوع بیماری کرونا در شهرستان فیروزآباد اعلام شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد از افزایش ۶ برابری مبتلایان به کرونا ویروس  خبر داد.

خدابخش چگینی 1

به گزارش اول فارس، خدابخش چگینی در نشستی خبری اظهار داشت: متاسفانه تست کرونای ۶ نفر دیگر از همشهریان در شهرستان فیروزآباد مثبت اعلام شد.

چگینی ادامه داد: این افزایش ناگهانی زنگ خطری برای همشهریان عزیز است تا بیش‌ازپیش با رعایت اصول بهداشتی و انجام دستورالعمل‌های مربوط به فاصله‌گذاری اجتماعی زمینه ابتلا بیشتر همشهریان به بیماری کرولا را از بین ببرند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان فیروزآباد ادامه داد: کادر بهداشت و درمان شهرستان با همکاری دیگر ادارات با آمادگی کامل در حال خدمت‌رسانی در جبهه سلامت و مقابله با بیماری کرولا بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

چگینی اضافه کرد: شستن به‌موقع و مرتب دست و با آب و صابون به مدت ۲۰ ثانیه، جلوگیری از ترددهای غیرضروری در معابر و تجمعات، ضدعفونی سطوح مختلف با مواد ضدعفونی‌کننده، پرهیز از اقداماتی که سیستم ایمنی بدن را ضعیف می‌کند؛ و خودداری از تماس مستقیم با حیوانات خانگی را از ساده‌ترین اقدامات پیشگیرانه توسط همشهریان برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری دانست.

وی خواستار شرکت همشهریان در سامانه سلامت شد و گفت: شهروندان فیروزآباد با ثبت اطلاعات خود در سامانه سلامت به آدرس www.salamat.gov.ir به مجموعه بهداشت و درمان در بحث غربالگری عمومی شرکت کنند.

بر اساس این گزارش ،خبر اعلام ابتلای دو پرستار و دو نفر از پزشکان شهرستان فیروزآباد  تاکنون از سوی مسئولین  شهرستان فیروزآباد واستان فارس تایید نشده است.لازم به ذکر است خبرگزاری منبع اصلی خبر روزگذشته بخش مربوط به ابتلای کادر درمانی را از اصل خبر حذف نمود که اول فارس بر همین اساس خبر را اصلاح مینماید.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سید احمد دوشنبه , ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۱۸

تقدیر و تشکر از پرستاران شهرستان فیروز اباد فارس

آخرین اخبار