چاپ کد خبر: 29367
15 خرداد 1399

وضعیت شیوع کووید ۱۹ در شهرستانهای جهرم وخفر/۱۵ خرداد

موحد مدیر روابط عمومی علوم پزشکی جهرم  از افزایش تعداد مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان جهرم خبر داد که با مبتلا شدن ۹ بیمار جدید این رقم به ۵۰۹ نفر رسیده است.

کرونا در گربه ها

به گزارش اول فارس ،  محمدجواد موحد امروز (پنجشنبه ۱۵ خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین  مبتلایان به کووید ۱۹ در شهرستان های جهرم و خفر تا امروز، گفت: براساس آخرین گزارش ها از مرکز تشخیص مولکولی «کووید۱۹» دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز گذشته تعداد ۹ نفر از اهالی این شهرستان به بیماری «کرونا» مبتلا شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه بیماران جدید ۶ خانم و سه آقا بوده اند، افزود: آقایان مبتلا شده، هشت، ۱۳، ۲۸، ۴۰، ۴۰ و ۴۵ ساله و خانم ها نیز چهار، ۳۶ و ۸۲ ساله هستند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته از شهرستان خفر فردی مبتلا به «کرونا» نشده است، بیان کرد: تعداد کل مبتلایان به این بیماری در شهرستان خفر تا روز گذشته ۵۱ نفر گزارش شده است.

موحد با اشاره به تعداد کل مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم و خفر، گفت: در مجموع تعداد ۵۰۹ نفر تا روز گذشته به «کرونا» مبتلا شده اند که تعداد کل جانباختگان نیز پنج نفر بوده است.

وی تعداد بهبود یافتگان کامل و از قرنطینه خارج شده در ۲۴ ساعت گذشته را هفت نفر عنوان کرد و گفت: در مجموع تا کنون تعداد ۴۱۲ بیمار به بهودی کامل رسیده و از قرنطینه خارج شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تعداد هفت نفر از مبتلایان اخیر از طریق دورهمی و میهمانی های خانوادگی به این بیماری مبتلا شده اند، خاطرنشان کرد: یکی از مبتلایان نیز دارای بیماری زمینه ای قلبی و عروقی بوده و در بیمارستان بستری است.

به کانال اول فارس در واتساپ بپیوندید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار