چاپ کد خبر: 25761
20 فروردین 1399

وضعیت مبتلایان به «کرونا» در شهرستان های جهرم، سروستان و نی ریز

تعداد مبتلایان به «کرونا» در جهرم به ۱۰۲ نفر رسید.

به گزارش اول فارس،«محمد رحمانیان» با اشاره به روند آمار مبتلایان به کووید۱۹ در جهرم،گفت: روز سه شنبه نوزدهم فروردین، ۲ بیمار جدید شناسایی و تعداد مبتلایان ثبت شده در جهرم به ۱۰۲ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه هر ۲ بیمار جدید از اهالی جهرم هستند، افزود:‌ این بیماران ۲ آقای  ۵۷  و ۵۱ ساله بوده که هر در حال دریافت درمان های مورد نیاز هستند.

وی با شااره به اینکه یکی از این مبتلایان جدید در فرآیند بیمار یابی شناسایی شده و بیمار دیگر با علائم مراجعه کرده است، بیان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته، هفت بیمار نیز از قرنطینه خارج شده اند که با این حساب تعداد بیماران بهبود یافته قطعی به ۳۰ نفر می رسد.

رحمانیان خاطرنشان کرد: با توجه به ازدیاد روزانه تعداد موارد مثبت در جهرم بعد از پایان تعطیلات، پیش بینی می شود در صورت عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، هفته آینده با افزایش ناگهانی تعداد بیماران مواجه شویم.

بر اساس گزارش اول فارس شمار مبتلایان به بیماری «کرونا» در شهرستان سروستان نیز به ۲۳ نفر افزایش پیدا کرد.

در آخرین آمار مبتلایان به بیماری «کرونا» که امروز در شهرستان سروستان اعلام شد، سه بیمار جدید به شمار مبتلایان افزوده شد.

با افزوده شدن این بیماران، شمار مبتلایان به این بیماری تا کنون به ۲۳ نفر افزایش پیدا کرده است که این روند در صورت عدم توجه مردم به توصیه ها، روند بیشتری به خود می گیرد.

گزارشهای حاکی است که رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز با اعلام اینکه هفتمین مورد کرونا در نی ریز مثبت شده است به مردم در خصوص رعایت بهداشت فردی و ماندن در خانه هشدار داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نی ریز، دکتر « داور آل داود» در این باره گفت: این بیمار سابقه بیماری فشارخون و بیماری قلبی عروقی نیز داشته و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
وی افزود: متاسفانه دیدگاه مردم نی ریز نسبت به بیماری کرونا، بیماران و خانواده آنها دور از فرهنگ غنی این شهرستان می باشد.

 

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار