بر اساس اخبار منتشره در برخی رسانه ها

پایان کار علی محمد احمدی در یاسوج / استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد کیست؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد استعفا داد.به گزارش اول فارس خبرگزاری تابناک  از استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداده است.

براساس این گزارش ، یک منبع آگاه به تابناک کهگیلویه و بویراحمد  گفت : استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، قبل از پایان فرصت استعفای مدیران جهت حضور در انتخابات مجلس ، علی محمد احمدی استعفای خود را به دولت ارائه کرده است که مورد موافقت قرار گرفته است.
استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد
بنابر این گزارش استاندار کهگیلویه و بویراحمد علی رغم استعفا در موعد مقرر اعلام شده وزارت کشور مرتبط برای نمایندگی مجلس اما این اقدام وی لزوما به معنای شرکت در انتخابات در یکی از حوزه های استان زادگاه خود نیست.

در حالی که منابع موثق از رد یا تایید استعفای استاندار کهگیلویه و بویراحمد خودداری کرده اند ، گفته می شود یدالله رحمانی  بدلیل ارتباطات مناسب با  اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد و حامیان دکتر حسن روحانی در آن استان و همچنین غلام محمد زارعی (نماینده مردم بویراحمد ودنا ) عدل هاشمی پور (نماینده  کهگیلویه بزرگ ) و غلامرضا تاجگردون (نماینده گچساران وباشت) شانس بالایی برای تصدی استانداری کهگیلویه و بویراحمد دارد ، اما رحمانی که هم اکنون معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس را برعهده دارد در گفتگو با اول فارس از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

یدالله رحمانی گفت کهگیلویه و بویراحمد را وطن خودم میدانم اما در خصوص استعفای استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد بیخبر بوده و بدلیل  مسوولیت در استانداری فارس با تمام توان در خدمت مردم استان فارس هستم و اخیرا درمورد قبول مسئولیت استانداری در هیچ استانی با بنده صحبت نشده  و خبرهای منتشره در رسانه ها صرفا حدس وگمان های معمول رسانه ای است.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار